اولین همایش ارتباط صنعت و دانشگاه با پارک علم و فناوری استان مرکزی

۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۳:۴۲ کد : ۲۳۸۵۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۴۷
اولین جلسه مشترک دانشگاه علوم پزشکی اراک، پارک علم و فناوری استان مرکزی و جمعی از مدیران صنایع غذایی، دارویی، بهداشتی و آرایشی و واحد های تولیدی فراورده های طبیعی، سنتی و مکمل با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی، معاون غذا و دارو، معاون تحقیقات و پژوهش، مدیر مرکز رشد فن آوری سلامت دانشگاه و همچنین رئیس و معاون پارک علم و فناوری استان در سالن آمفی‌تئاتر شهدای دانشجو، مجتمع پردیس دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شد.
اولین همایش ارتباط صنعت و دانشگاه با پارک علم و فناوری استان مرکزی

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارور اراک؛ دکتر آیدا غفاری کارشناس مسئول اداره نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و دارو اظهار داشت: این همایش  با حضور مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و پارک علم و فناوری استان برگزار و در خصوص حمایت‌های ستاد توسعه زیست فناوری از پروژه‌های صنایع غذایی و محصولات سلامت محور و همچنین نقش پارک‌های علم و فناوری در توسعه زیست‌بوم نوآوری  تشریح گردید.

وی افزود: لازم است روش اجرایی و راهکارهای حمایت از طرح ها و ایده های نوآورانه به اطلاع ذی نفعان و صاحبان طرح های صنعتی رسانده شود که در این همایش مقدمات نحوه اجرایی شدن ایده ها تشریح گردید. 

کارشناس مسئول اداره نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و دارو ادامه داد: تسهیلات متعددی برای شرکت های دانش بنیان و واحد های تحقیق و توسعه و ایده پردازان توسط مسئولین پارک علم و فن آوری استان تدارک دیده شده است که مهمترین این تسهیلات، واگذاری سالن های تولید، امکان استفاده از آزمایشگاههای موجود در پارک، اعطای بودجه های مالی و ... می باشد. 

کلید واژه ها: نشست معرفی حمایت‌ها و تسهیلات پارک علم و فناوری


( ۱ )

نظر شما :