آمادگی کامل معاونت غذا و دارو اراک در ایام آخرسال و نوروز ۱۴۰۱

۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۱:۱۹ کد : ۲۴۴۵۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۰۷
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: به منظور ارایه خدمات بهتر در ایام آخر سال و نوروز ۱۴۰۱، معاونت غذا و دارو با به کارگیری تمام توان خود بر امورداروخانه ها،بیمارستان ها، سطح عرضه و واحدهای تولیدی مواد غذایی نظارت کامل دارد.
آمادگی کامل معاونت غذا و دارو اراک در ایام آخرسال و نوروز ۱۴۰۱

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی  از آمادگی کامل این معاونت در ایام آخر سال و نوروز ۱۴۰۱ خبر داد و افزود: معاونت غذا و دارو در این ایام با به کارگیری تمام توان خود بر امور داروخانه ها، بیمارستان ها، سطح عرضه و واحدهای تولیدی مواد غذایی و ... نظارت کامل دارد.

دکتر علیمرادیان با بیان این که کشیک روزهای تعطیل این معاونت از روز ۱۵ اسفند لغایت ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت بیان کرد: روزانه تعدادی از کارشناسان و مسئولین این معاونت از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۳ حضور فیزیکی دارند و تا ساعت ۲۴ همان روز به صورت غیرحضوری پاسخگو خواهند بود همچنین در صورتی که شکایتی به اطلاع معاونت غذا و دارو رسانده شود اقدامات لازم جهت بررسی و رفع مشکل انجام خواهد شد.

معاون غذا و دارو افزود: بازرسان واحد نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی، دارو، فراورده های طبیعی-سنتی و مکمل در این ایام به صورت سرزده از سطح عرضه و مراکز تحت پوشش نظارت و بازدید میدانی به عمل می آورند.

وی همچنین افزود:آزمایشگاه کنترل کیفی معاونت غذا و دارو در این ایام آماده انجام آزمایش نمونه های ارسالی از مراجع قانونی می باشد.

وی در پایان گفت: هموطنان می توانند در صورت نیاز به هرگونه مشاوره دارویی یا مشکلاتی در خصوص تامین دارو می توانند از ساعت ۸ الی ۱۴:۳۰ با شماره تلفن رایگان ۱۹۰ و از ساعات ۱۶:۰۰ الی ۲۰:۰۰ با شماره موبایل ۰۹۱۸۸۹۳۹۳۹۵ تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت نمایند.

کلید واژه ها: آمادگی کامل معاونت غذا و دارو اراک ایام آخرسال و نوروز ۱۴۰۱


نظر شما :