به مناسبت روز پاسدار صورت گرفت؛

سپاه از حضور در صحنه‌های نیاز انقلاب و کشور دریغ نکرد

۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۸ کد : ۲۴۵۰۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۳۷
معاون غذا و دارو در دیدار با معاون سلامت و پدافند زیستی سپاه روح ا... استان مرکزی گفت: سپاه همچنان در اوج ایمان، آگاهی، اراده و آمادگی، لحظه‌ای از حضور در صحنه‌های نیاز انقلاب و کشور به خصوص در حوزه سلامت دریغ نکرد.
سپاه از حضور در صحنه‌های نیاز انقلاب و کشور دریغ نکرد

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو؛ دکتر عباس علیمرادیان روز دوشنبه در نشست با معاون سلامت پدافند زیستی سپاه روح ا.. استان مرکزی به همراه دکتر تاجیک مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی به مناسبت ولادت با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهار کرد: خدمات و نقش‌آفرینی‌های تابناک و دشمن‌شکن سپاه به ایران و ایرانی و بلکه آحاد ملت‌های مسلمان‌منطقه راهبردی غرب آسیا آن قدر گسترده و درخشان است که تنها دشمنان زخم‌خورده از ملت و سپاه عزیز می‌توانند آن را منکر شوند و یا وارونه روایت کنند.

وی خاطر نشان کرد: کشور ما از سپیده‌دم پیروزی انقلاب تا به امروز که ۴۳ سال از تولد سپاه در این سرزمین می‌گذرد، شاهد حضور بالنده و مقتدر پاسداران انقلاب در مقابله با زنجیره‌ای از توطئه‌ها، بحران‌ها و فتنه‌های ویرانگر و براندازانه نظام سلطه و صهیونیسم بوده است که شکست قطعی آن‌ها مرهون حماسه‌های ماندگار و الهام‌بخش پاسداران جان برکف انقلاب و همراهی آحاد نیروهای مدافع میهن اسلامی بوده است؛ به گونه‌ای که با تأسی به خمینی عزیز با قاطعیت می‌توان گفت بدون حضور قدرت بازدارنده و مردمی سپاه چه بسا نامی از ایران عزیز در جغرافیای عالم باقی نمی‌ماند.
وی اشاره کرد: ملت ایران به وجود چنین سپاهی که با اقتدار و توانمندی‌های خود تهدیدهای مهیب دشمنان به‌ویژه رژیم مافیایی و تروریستی ایالات متحده آمریکا را خنثی کرده است، همواره بالیده است و دشمن باید هم از دامنه و گستره این ارادت و محبت به پاسداران انقلاب که حقارت آنان در «میدان» را رقم زده است، عصبانی باشد.

سرهنگ محمد تقی  امینی معاون سلامت و پدافند زیستی سپاه روح ا.. استان مرکزی در این دیدار افزود: همه ظرفیت های سپاه و بسیج برای تداوم همکاری با حوزه سلامت استان در راستای خدمت به مردم آماده است
 

سرهنگ امینی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رویکرد ولایی، مردمی و انقلابی در مسیر دفاع همه جانبه از ارزش‌های اسلامی و خدمت صادقانه به مردم نقش آفرینی می‌کند و سپاه حافظ و پاسدار انقلاب است.

وی افزود: پاسداران انقلاب اسلامی با تکیه بر حماسه عاشورا و معنویت مبتنی بر اسلام ناب محمدی (ص) برای انجام ماموریت ها در همه صحنه ها حضور دارند و در طول ۴۳ سال انقلاب اسلامی سپاه همواره در کنار دولت ها بوده و تمام توان را برای خدمت به مردم پای کار آورده است.

.


نظر شما :