معاون غذا و دارو اراک مطرح کرد:

معدوم سازی ۲۶۹ سبد محصولات لبنی تاریخ گذشته و فاسد

۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | ۲۱:۲۴ کد : ۲۴۸۳۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۴۰
معاون غذا و دارو اراک خبر داد: بیش از ۲۶۹ سبد محصولات لبنی اعم از شیر، دوغ و ماست فاسد و تاریخ گذشته که صلاحیت مصرف انسانی را نداشتند معدوم سازی شد.
معدوم سازی ۲۶۹ سبد محصولات لبنی تاریخ گذشته و فاسد

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت:  با توجه به لزوم کنترل و نظارت و به درخواست شرکت تولید کننده ، بیش از ۲۶۹ سبد محصولات لبنی اعم از شیر، دوغ و ماست فاسد و تاریخ گذشته که صلاحیت مصرف انسانی را نداشتند با حضور کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی معدوم سازی شد.

وی افزود: با توجه به اهمیت سلامت مصرف‌کنندگان، موضوع پیش‌آمده توسط کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی و امور حقوقی بررسی و به علت تاریخ مصرف گذشته و فاسد بودن و تشخیص عوارض نامطلوب محصولات برای سلامت مصرف‌کنندگان، پس از انجام مراحل قانونی و قضائی در حضور کارشناسان این معاونت در محل شرکت تولید کننده، تمام محصولات یادشده امحا شدند.

معاون غذا و دارو  بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف ، موضوع را برای پیگیری و برخورد قانونی از طریق شماره تماس ۱۹۰ به واحد رسیدگی به شکایات معاونت غذا و دارو اراک اطلاع دهند.

 

کلید واژه ها: امحاء محولات لبنی معاونت غذا و دارو اراک


نظر شما :