بازدید نوروزی معاون غذا و دارو از دو داروخانه بیمارستان های خصوصی سینا و قدس اراک

۰۹ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۳:۲۹ کد : ۲۵۰۸۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۰۸
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جهت تبریک سال نو و آگاهی از نحوه ارائه خدمت به شهروندان و مسافرین در ایام نوروز از دو داروخانه بیمارستان های خصوصی سینا و قدس اراک بازدید نمود.
بازدید نوروزی معاون غذا و دارو از دو داروخانه بیمارستان های خصوصی سینا و قدس اراک

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک، در نهمین روز از فروردین ماه سال 1401 و در راستای ارزیابی عملکرد و نحوه خدمات رسانی دارویی ؛ دکتر عباس علیمرادیان - معاون غذا و دارو دانشگاه به صورت سرزده از دو داروخانه بیمارستان های خصوصی سینا و قدس اراک  بازدید نمود.

در این بازدید نوروزی دکتر علیمرادیان ضمن تبریک سال نو و عرض خداقوت و خسته نباشید  به جهت ارائه خدمات دارویی مطلوب به شهروندان از مسئول فنی و کارکنان داروخانه قدردانی نمود.

همچنین در بخش دیگری کارشناسان کشیک این معاونت هم از دیگر داروخانه های خصوصی اراک، بازدید و این داروخانه ها را مورد بازرسی قرار دادند.

لازم به ذکر است؛ کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک به صورت شبانه روزی و در تمام ایام تعطیلات نوروز مشغول فعالیت و خدمت رسانی به شهروندان می باشند. همچنین شهروندان عزیز در صورت نیاز به هرگونه مشاوره دارویی یا مشکلاتی در خصوص تامین دارو می توانند با سامانه تلفنی 190 تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت نمایند.

 

کلید واژه ها: بازدید سرزده از داروخانه ها ستاد تسهیلات نوروزی بیمارستان سینا دفاع مقدس


نظر شما :