ماه رمضان، بهار سالکان الی الله

۰۳ فروردین ۱۴۰۲ | ۰۰:۰۹ کد : ۲۵۱۳۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۷۲
دکتر علیمرادیان، معاون غذا و دارو اراک با انتشار پیامی آغاز ماه مبارک رمضان را تبریک گفته و برای عموم مومنان، قبولی طاعات و عبادات و بهره مند شدن از سفره برکت خداوندی در این ماه مبارک آرزو کرد.
ماه رمضان، بهار سالکان الی الله

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو، دکتر «عباس علیمرادیان» معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک در این پیام ضمن تبریک آغاز رمضان الکریم و تقارن با عید نوروز، از مومنان و روزه داران خواست تا خانواده سلامت کشور را از دعای خود بهره مند سازند.

در متن این پیام آمده است:

لطف پروردگار منان بار دیگر با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، بر ما ارزانی بخشیده شد و سفره برکت خداوندی به روی مومنان گشوده شد. در این ماه مبارک سر بر آستان ذات اقدس الهی نهاده و با آرزوی بخشش و رحمت ایزدی، دل و جانمان را از چشمه رحمتش جلا داده و از او فزونی ایمان و یقین طلب می کنیم.

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان در دو ماه مبارک رجب و شعبان، فرا رسیدن رمضان الکریم، ماه بندگی و تعالی عشق به معبود را به یکایک مومنان درگاه حق، تبریک و تهنیت می گویم.

از خداوند باریتعالی می خواهم به برکت این ماه مبارک، اکنون که تمامی جوامع بشری با بحرانی همه گیر مواجهند، فروغ رحمت خود را بر دنیا ارزانی داشته و شاهد ریشه کنی این بیماری منحوس در تمامی جوامع، به ویژه ایران عزیزمان باشیم.

همچنین از یکایک شما مومنان و روزه داران ارجمند می خواهم در این ایام نورانی که درهای مهربانی ایزد متعال به روی ما گشوده شده است، فرزندان ایرانی اسلامی را که روزهاست در حوزه سلامت ، ایثارگرانه و مسوولانه، همه همت خود را برای شکست کرونا و بازگشت دوباره سلامتی به جامعه به کار بسته اند، از دعای خیر خود بهره مند ساخته تا به امید و یاری خداوند، در آینده ای نزدیک، تلخی این روزها به شیرینی سلامت بدل گردد.

امید است ثمره شیرین روزه داری در این ماه مبارک، اعتلای ایمانمان باشد و خداوند به تمامی ما، توفیق بندگی شایسته عنایت فرموده و طاعات و عبادات ما در این ماه مبارک، مقبول درگاه حق واقع گردد.

کلید واژه ها: پیام تبریک ماه مهمانی خدا رمضان معاون غذا و دارو اراک


( ۱ )

نظر شما :