تقدیر از زحمات حوزه سلامت ستاد تسهیلات نوروزی در نوروز ۱۴۰۱

۱۴ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۴:۲۲ کد : ۲۵۱۶۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۵۷
معاون غذا و دارو اراک طی پیامی از ستاد تسهیلات نوروزی استان مرکزی که تلاش در حوزه سلامت، غذا و دارو ،درمان و بهداشت استان انجام دادند، قدردانی کرد.
تقدیر از زحمات حوزه سلامت ستاد تسهیلات نوروزی در نوروز ۱۴۰۱

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو، دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در پیامی از زحمات پرسنل دانشگاه علوم پزشکی و معاونت غذا و دارو در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ تشکر و قدردانی نمود.

 متن این پیام به این شرح است:

   منَ لَم یَشکُرِالمَخلوق لَم یَشکُرِالخالِق
پایداری رسم کهن نوروز و پیوند ناگسستنی آن با فرهنگ این سرزمین، سرآغاز زیبایی های وصف ناشدنی از در کنار هم بودن و آغازی نو و جدید از زندگی است که فرصت رویش های بهاری را غنیمت شمرده و سفر آغاز می شود.
نوروز به عنوان یکی از سنت های هویت بخش و میراث زیبایی و زیبا اندیشی همواره عرصه سفر است و سفر در هنگام نوروز از نظر نمادین و نیز مبتنی بر ذات روح بخش خود نشانگر رابطه زیبای روح انسان با طبیعتی است که از پس یک زمستان سرد، مژده بهار آورده و صدای امید را در گوش زمان زمزمه کرده است.
همت ستودنی همه مهربانان و مهر اندیشانی که مهربانی خود را وقف هموطنان خود کرده و حلاوت خدمت به دیگران را بر لذت در کنار خانواده بودن و استراحت نوروزی ارجح دانسته و تلاشگرانه در مسیر تسهیل سفرهای نوروزی اقدام کرده اند، با هیچ کلمه ای قابل تقدیر نیست و بی شک فقط نگاه ویژه خداوندی و لطف اوست که پاداشی شایسته به این بزرگواران خواهد بود.
در این مجال به همت استوار همه خدمت گزاران ستاد تسهیلات نوروزی در حوزه سلامت استان مرکزی آفرین گفته و از تلاش های اثرگذار آنها برای ایجاد زمینه سفر ایمن، آسان و شادی آفرین برای تک تک ایرانیان و به ویژه اعضای ستاد تسهیلات نوروزی در استان مرکزی نهایت تقدیر را دارم.
امید می رود با توجه به اهمیت جایگاه خدمات رسانی به مسافرین نوروزی و تاثیر آن در حوزه سلامت مردم روز به روز شاهد ارتقاء این خدمات در آینده نیز باشیم.
امیدوارم تا خدمات مجموعه دانشگاه علوم پزشکی به خصوص معاونت غذا و دارو استان مرکزی در این ایام، ضمن ایجاد رضایت مردم عزیز استان و مسافران عالیقدر که مسیر مسافرت های خود را استان  ما انتخاب نمودند؛ سبب خشنودی خداوند متعال و رضایت کامل همشهریان ارجمند و هموطنان عزیزمان گردیده باشد.
از درگاه خدای متعال برای تمامی این عزیزان، سلامتی و توفیق روزافزون مسئلت می نمایم.

کلید واژه ها: تقدیر از زحمات حوزه سلامت ستاد تسهیلات نوروزی ستاد تسهیلات نوروزی معاون غذا و دارو اراک


نظر شما :