به مناسبت روز ملی فناوری هسته‌ای؛

تجلیل از متخصص داروسازی هسته ای معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی

۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۷ کد : ۲۵۳۳۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۴۹
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت سالروز ملی فناوری هسته‌ای از دکتر ژیلا محسنی (متخصص داروسازی هسته ای) و مدیر اداره دارو و مواد تحت کنترل معاونت غذا و دارو تجلیل کرد.
تجلیل از متخصص داروسازی هسته ای معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک؛ دکترعباس علیمرادیان معاون غذا و دارودانشگاه علوم پزشکی با تبریک روز ملی فناوری هسته‌ای بیستم فروردین ماه، روز ملی فناوری هسته‌ای؛ به پاس حضور فعالانه دکتر محسنی(متخصص داروسازی هسته ای) مدیر اداره دارو و مواد تحت کنترل با اهدای گل از کوشش‌های مجدانه و تلاش و همراهی ایشان درتوانمندسازی حوزه داروسازی هسته ای در استان قدردانی کرد.


معاون غذا و دارو گفت: این روز فرصتی مغتنمی برای پاسداشت مجاهدت‌های دانشمندان و متخصصان متعهدی که با استعانت و توسل بر خداوند متعال و با ایمانی راسخ به اصل «ما می‌توانیم» و با اراده‌ای پولادین و همتی انقلابی و با خودباوری و اتکاء به تخصص و توانایی خود در راه پیشرفت، توسعه علمی و اعتلای میهن اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکرده و به پیشرفت‌های شگرفی در عرصه مختلف علمی و پژوهشی به ویژه فناوری هسته‌ای دست یافته‌اند.


وی افزود: امیدواریم در پرتو عنایت و توجهات ذات اقدس الهی و در سایه همدلی و هم‌افزایی پژوهشگران و فناوران، شاهد درخشش و کامیابی‌های شما در برنامه های توسعه پژوهش و فناوری داروسازی هسته ای باشیم.

کلید واژه ها: تجلیل از متخصص داروسازی هسته ای


( ۱ )

نظر شما :