بازدید معاون غذا و دارو به همراه کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان اراک ازنحوه عرضه شیر های پاستوریزه و استریل

۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۵ کد : ۲۵۳۷۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۲۷
معاون غذا و دارو به همراه کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان اراک در راستای نظارت بر نگهداری شیرهای پاستوریزه و استریل از مراکز عرضه در سطح شهر بازدید کرد.
بازدید معاون غذا و دارو به همراه کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان اراک ازنحوه عرضه شیر های پاستوریزه و استریل

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، مهندس مریم کلبعلی کارشناس اداره نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: درمورخ 22/1/ 1401به تعدادی از مراکز عرضه موادغذایی وآشامیدنی موجود در سطح عرضه مراجعه وتذکرات لازم در خصوص لزوم نگهداری شیرهای پاستوریزه در یخچال ونگهداری شیرهای استریل در دمای محیط داده شد .

وی افزود:همچنین با توجه به گرمای هوا در فصول بهار وتابستان واحتمال فساد این محصولات در صورت عدم رعایت زنجیره سرما ،تاکید گردید شیرهای پاستوریزه سریعا پس از دریافت توسط مغازه داران به یخچال منتقل گردد .

مهندس کلبعلی ادامه داد:علاوه برآن تعدادی پوستر آموزشی در خصوص نحوه نگهداری شیرهای پاستوریزه واستریل به عرضه کنندگان موادغذایی وآشامیدنی تحویل گردید .

لازم به ذکر است با توجه  به حلول ماه مبارک رمضان واستفاده بیشتر این محصولات توسط روزه داران عزیز توجه به سلامت وایمنی این گروه موادغذایی از اولویت های این معاونت می باشد. 

کلید واژه ها: بازدید معاون غذا و دارو عرضه کنندگان شیر های پاستوریزه و استریل


نظر شما :