بازدید معاون غذا و دارو از انبار موقت دارویی دانشگاه

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۷ کد : ۲۶۰۲۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۴۲
معاون غذا و دارو به همراه مدیر اداره دارو از انبار موقت دارویی دانشگاه بازدید کردند.
بازدید معاون غذا و دارو از انبار موقت دارویی دانشگاه

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، این بازدید با حضور دکتر علیمرایدان معاون غذا و دارو، دکتر محسنی مدیراداره دارو و مواد تحت کنترل معاونت غذا و دارو و با هدف بررسی مشکلات فیزیکی انبار موقت دارویی و نحوه خرید و توزیع دارو در مراکز درمانی استان انجام شد.
 

معاون غذا و دارو دانشگاه با تاکید بر تداوم حرکت مجموعه دانشگاه به سوی تحقق اقتصاد مقاومتی، به بررسی راهکارهای کلیدی برای تامین اصولی و خرید دارویی به روش متمرکز، شفاف‌سازی قیمت دارو و نیز نحوه انبار کردن آن در انبار مرکزی دانشگاه و بیمارستان‌ها اشاره کرد و افزود: دارو و توزیع آن در مراکز بهداشتی و درمانی باید با دقت بیشتری صورت گیرد.

وی افزود: با نظارت جدی بر نحوه مصرف داروهای حیاتی در بیمارستان ها، می‌توان خدمات بهتری را به مددجویان در بیمارستان ها و مراکز درمانی ارائه کرد. تمامی این موارد از طریق سیستم سرپرست مدیریت زنجیره خرید و توزیع داروهای استراتژیک قابل انجام خواهد بود..

در این بازدید به بررسی برخی مشکلات فضای فیزیکی انبار مانندسیستم های گرمایشی و سرمایشی پرداخته شد. همچنین پیرامون برق اضطراری و نیز تجهیز انبار دارویی به سیستم پیشرفته تولید گاز اطفاء حریق بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

 

کلید واژه ها: بازدید معاون غذا و دارو انبار موقت دارویی دانشگاه


نظر شما :