توسط بسیج جامعه پزشکی ساختمان الغدیر دانشگاه علوم پزشکی اجرا شد؛

اجرای بیست و هفتمین طرح شهید رهنمون شهری و روستای در مسجد علی ابن ابیطالب (ع) در کوی امام علی

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۱ کد : ۲۶۱۹۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۵۳
مسئول بسیج جامعه پزشکی ساختمان الغدیر دانشگاه گفت: در بیست و هفتمین اجرای این طرح به بیش ۱۰۰ نفر خدمات پزشکی، درمانی و بهداشتی توسط تیم بسیج جامعه پزشکی ساختمان الغدیر دانشگاه علوم پزشکی در کوی حضرت علی ابن ابیطالب(ع) صورت گرفت.
اجرای بیست و هفتمین طرح شهید رهنمون شهری و روستای در مسجد علی ابن ابیطالب (ع) در کوی امام علی

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، مهندس رمضی مسئول بسیج جامعه پزشکی ساختمان الغدیر دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد: طرح شهید رهنمون بسیج جامعه پزشکی هر ماه ۲۰ هزار نفر از ساکنان مناطق محروم استان از خدمات رایگان بهداشتی، درمانی بسیج جامعه پزشکی استان مرکزی بهره مند می شوند.


مهندس رمضی افزود: حسب برنامه تنظیمی و ارسال شده از سپاه پاسداران کشور ،نوزدهمین برنامه شهید دکتر رهنمون ( متخصص اطفال که در جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند و مبدع این طرح و برنامه بودند) با رویکرد تخصصی بهداشت مقدم بر درمان به شرح ذیل در مورخ یکم آذر ماه ۱۴۰۰ در مسجد جامع کوی علی بن ابیطالب ( علیه السلام) شهر اراک با موفقیت و رضایت اهالی به لطف و فضل خداوند با همدلی و انس و الفت همکاران گرامی و مردم شریف آن منطقه به اتمام رسید.
مسئول بسیج جامعه پزشکی ساختمان الغدیر برنامه انجام شده در این طرح رو تشریح کرد: 
۱.  با دو پزشک و یک پرستار و یک ماما و یکنفر دکترای بهداشت محیط و یک کارشناس بهداشت محیط و یک کارشناس ارشد روانشناسی بالینی تیم توسعه سلامت تشکیل می گردد
۲.محوریت طرح و برنامه مسجد می باشد یعنی این طرح مسجد محور می باشد در واقع مردم خدمات سلامت خود را از یک مکان مقدس دریافت نمایند
۳. هد‌ف لکه گیری و مراقبت و پایش سلامت اهالی مناطق کمتر توسعه یافته است که در طول سال به مرکز جامع سلامت شهری و روستائی  بنا به دلایلی مراجعه نمی نمایند.

کلید واژه ها: طرح شهید رهنمون بسیج جامعه پزشکی


نظر شما :