پیام تبریک معاون غذا و دارو سابق اراک؛

پیام تبریک دکتر دلاور در پی انتصاب معاون غذا و دارو اراک و تشکر از تلاش های همکاران معاونت غذا و دارو

۰۷ بهمن ۱۳۹۷ | ۰۸:۰۹ کد : ۲۶۵۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۲۸۶
بدینوسیله تبریک و تهنیت صمیمانه خود را به مناسبت انتصاب شایسته جناب آقای دکتر عباس علیمرادیان به عنوان معاون غذا و دارو اراک تقدیم می دارم و از زحمات خالصانه همکاران معاونت غذا و دارو تقدیر و تشکر می نمایم.
پیام تبریک دکتر دلاور در پی انتصاب معاون غذا و دارو اراک و تشکر از تلاش های همکاران معاونت غذا و دارو

بدینوسیله تبریک و تهنیت صمیمانه خود را به مناسبت انتصاب شایسته جناب آقای دکتر عباس علیمرادیان به عنوان معاون غذا و دارو  اراک تقدیم می دارم و از زحمات خالصانه همکاران معاونت غذا و دارو  تقدیر و تشکر می نمایم.

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، پیام تبریک دکتر دلاور معاون سابق معاونت غذا و دارو اراک  در پی انتصاب جناب دکتر عباس علیمرادیان به عنوان معاون غذا و دارو اراک و از زحمات همکاران محترم معاونت غذا و دارو اراک در زمان تصدی خود تشکر و قدردانی نمودند.


متن پیام به شرح ذیل میباشد:


ذلِکَ فَضْلُ اللَّهِ یُؤْتِیهِ مَنْ یَشاءُ وَ اللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِیمِ
بسمه تعالی
بدینوسیله تبریک و تهنیت صمیمانه خود را به مناسبت انتصاب شایسته جناب آقای عباس علیمرادیان به عنوان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی تقدیم می دارم و از زحمات و تلاش های خالصانه  همکاران محترم معاونت غذا و دارو اراک تقدیر و تشکر می نمایم.
مطمئناٌ مدیریت اثر بخش و توانمند توأم با تجارب برجسته و گرانقدر دکتر عباس علیمرادیان ، و همفکری همه نیروهای متخصص و متعهد و بهره برداری از همه تجربیات مدیران و کارشناسان این حوزه موجبات ارتقاء اهداف و خطی مشی معاونت  غذا و دارو  را فراهم خواهد نمود.
ازدر گاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی وتحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسالت دارم.

بر خود لازم می دانم، ضمن سپاس از تمامی همکاران گرامی خود در معاونت غذا و دارو و همراهان پرتلاش این عرصه در دانشگاه علوم پزکی استان  مرکزی  که با تدبیر و امید در یکی از حساسترین و دشوارترین برهه ها، کشتی سلامت کالاهای سلامت محور و تامین دارو و تجهیزات پزشکی را سرافرازانه به ساحل نجات نزدیک کردند و مسیر صعب حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی را در حوزه فرآورده های غذایی، دارو و تجهیزات پزشکی و سایر کالاهای سلامت محور هموار نمودند، فرصت را مغتنم شمرده و ازخداوند منان برای همگی شما و خانواده محترمتان سلامتی شادکامی موفقیت روزافزون را آرزو میکنم و همگی رابه خدا می‌سپارم.

دکتر مصطفی دلاور 
 

کلید واژه ها: پیام تبریک دکتر علیمرادیان دکتر دلاو.ر


( ۲ )

نظر شما :