تامین کلیه شیرخشک‌های رژیمی در استان

۰۸ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۹:۴۹ کد : ۲۶۶۶۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۱۷
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با پیگیری‌های معاونت غذا و دارو، شیرخشک‌های رژیمی در این استان تامین شده و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.
تامین کلیه شیرخشک‌های رژیمی در استان

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به کمبودهای برخی از برندهای شیر خشک رژیمی در کشور و به تبع آن در استان مرکزی اظهار کرد: با توجه به تحریم‌های گسترده و ظالمانه غرب، واردات بخشی از شیر خشک‌های خارجی رژیمی دچار چالش شده و تنها راهکار مدیریت آن مدیریت عرضه و تولید داخلی هست که در این راستا سازمان غذا دارو در اولین اولویت خود، تخصیص اعتبارات یارانه ای برای تامین این محصولات را در برنامه خود قرار داده است.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک ادامه داد: شیر خشک‌های رژیمی در این استان هم‌اکنون با تایید پزشک متخصص  و ارائه نسخه الکترونیکی در داروخانه‌های شبانه‌روزی و روزانه در حال توزیع است.

وی تولید غذای سالم با استفاده از تکنولوژی‌های جدید روز دنیا و دانش‌بنیان برای سلامتی مردم را یکی از اولویت‌های سازمان غذا و داروی کشور ذکر کرد و افزود: در این مسیر وظیفه‌ای بزرگ بر عهده معاونت‌های غذا و دارو دانشگاه‌ها گذاشته شده که می‌بایست به مدد تکنولوژی روز دنیا و شرکت‌های دانش‌بنیان دنبال شود.

دکتر علیمرادیان خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب بر این امر واقف هستند و شعار امسال را تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌زایی نامگذاری کرده و بر اهمیت تولید فرآورده‌های غذایی مبتنی بر دانش نوین و با استفاده از تجربیات شرکت‌های دانش‌بنیان تاکید کرده‌اند.

قابل ذکر است همشهریان محترم می توانند جهت دریافت اهرگونه اطلاع از شیر خشک های رژیمی با سامانه تلفنی ۱۹۰ و یا با شماره ۰۸۶_۳۳۶۸۵۵۷۰ داخلی ۲۶۳ تماس حاصل نمایند.
 

  

کلید واژه ها: تامین شیر خشک های رژیمی


نظر شما :