الزام تسلط مسئولین فنی بر قوانین جاری مواد خوراکی و آرایشی بهداشتی

۰۷ تیر ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰ کد : ۲۷۴۳۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۶۴
دکتر تاجیک؛ مدیراداره نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و دارو اراک گفت: بدلیل اهمیت فعالیت مسئولین فنی در کنترل سلامت محصولات غذایی، الزام وجود دارد که بر قوانین جاری مواد خوراکی و آشامیدنی تسلط داشته باشند.
الزام تسلط مسئولین فنی بر قوانین جاری مواد خوراکی و آرایشی بهداشتی

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، دکتر رضا تاجیک مدیراداره نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و دارو اراک عنوان نمود: که اهمیت فعالیت مسئولین فنی در واحدهای تولیدی به ویژه در کنترل سلامت محصولات غذایی بسیار مهم بوده و به همین علت می بایست بر قوانین مربوط به مواد خوراکی و آشامیدنی تسلط داشته باشند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به قوانین مواد خوراکی و آشامیدنی و بر اساس ضوابط برچسب گذاری سازمان غذا و دارو تولیدکندگان موظف به رعایت قوانین در این زمینه بوده و مسئولین فنی با نظارت دقیق بر مطالب درج شده بر روی برچسب محصولات از گمراهی مصرف کنندگان جلوگیری نمایند، چرا که برچسب محصولات رابط بین تولیدکننده و مصرف کننده نهایی است.

مدیراداره نظارت بر مواد خوراکی، آشامیدنی و بهداشتی خطاب به مسئولین فنی واحدهای تولیدی به خصوص تولیدکننده های لبنی و گوشتی بیان کرد: که مسئولین فنی می بایست بر مواد اولیه و سلامت محصولات از نظر حلالیت نظارت کافی داشته باشند.

کلید واژه ها: الزام تسلط مسئولین فنی قوانین جاری مدیراداره نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و دارو اراک


( ۱ )

نظر شما :