پیگیر جدی استمرار روند مساعدت دارویی برای بیماران خاص هستیم

۱۱ تیر ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۳ کد : ۲۷۴۸۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۵۳
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: پیگیر جدی استمرار روند مساعدت دارویی برای بیماران خاص و صعب‌العلاج و همچنین تخصیص و توزیع داروی بیماران متابولیک استان هستیم.
پیگیر جدی استمرار روند مساعدت دارویی برای بیماران خاص هستیم

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو ؛ دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک اظهار کرد: پیگیر جدی استمرار روند مساعدت دارویی برای بیماران خاص و صعب‌العلاج و همچنین تخصیص و توزیع داروی بیماران متابولیک استان هستیم.

وی از تسهیل صدور اعطای مجوز تأسیس داروخانه براساس آئین نامه جدید ابلاغی سازمان غذا و دارو خبر داد و گفت: پیگیر تکمیل واحدهای تولید داروی استان هستیم و تلاش می‌کنیم کمبودهای دارویی مراکز درمانی و داروخانه‌های استان را تأمین کنیم.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به نظارت مستمر بر واحدهای تولید مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی افزود: نمونه برداری و آزمایش محصولات تولیدی به منظور نظارت بر کیفیت و سلامت این محصولات و صیانت از سلامت مصرف کنندگان به طور مداوم توسط کارشناسان این معاونت انجام می‌شود.

علیمرادیان با تاکید بر ضرورت اجرای برنامه غنی سازی آرد با آهن و اسیدفولیک در کارخانجات آردسازی تصریح کرد: صدور پروانه‌ها و گواهی‌های بهداشتی کارخانجات و کارگاه‌های تولید مواد غذایی استان، میوه‌ها و سبزیجات صادراتی، مواد آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی از جمله وظایف مهم این معاونت است.

وی افزود: نظارت بر مراکز درمانی دولتی و غیردولتی در راستای بررسی اصالت ملزومات پزشکی استفاده شده برای بیمار و جلوگیری از گران فروشی به بیمار و رسیدگی به گزارشات مردمی در تمامی حوزه‌های مرتبط از جمله وظایف مهم معاونت غذا و دارو دانشگاه است.

کلید واژه ها: استمرار روند مساعدت دارویی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک


( ۱ )

نظر شما :