کشف ۱۱ قلم مکمل های ورزشی غیرمجاز از فروشنگان فضای مجازی در استان مرکزی

۲۶ تیر ۱۴۰۱ | ۱۲:۰۳ کد : ۲۷۸۵۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۹۷
دکتر خدایی؛ رئیس اداره نظارت بر فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو اراک از کشف یازده قلم مکمل‌های تقلبی و غیرمجاز در پی رصد فضای مجازی و پی‌جویی شبانه‌روزی با همکاری پلیس فتا استان خبر داد.
کشف ۱۱ قلم مکمل های ورزشی غیرمجاز از فروشنگان فضای مجازی در استان مرکزی

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک؛ دکتر مریم خدایی رئیس اداره نظارت بر فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو اراک در تشریح این خبر گفت: کلیه جرائمی که در فضای حقیقی توسط بزهکاران انجام می‌شود در فضای مجازی نیز امکان وقوع آن‌ها متصور می‌باشد و ازاین‌ رو یکی از رسالت‌های نظارت بر کالاهای سلامت محور رصد شبانه‌روزی فضای مجازی و مقابله با جرائمی است که ممکن است توسط شیادان در این فضا صورت پذیرد.

این مقام مسئول افزود: در پی رصد صورت گرفته توسط کارشناسان رئیس اداره نظارت بر فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو اراک و پلیس فتا استان، پنج پرونده‌ای با مضمون فروش دارو و مکمل‌های غیرمجاز در فضای مجازی تشکیل و پس از هماهنگی قضایی در دستور کار قرار گرفت.

دکتر خدایی بیان کرد: در ادامه با توجه به حساسیت موضوع و لزوم اقدام سریع و به‌ موقع، متهم در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط همکاران محترم پلیس فتا استان شناسایی و پس از هماهنگی قضایی هر پنج نفر دستگیر و اقلام فوق کشف و ضبط گردید.

وی با اشاره به لزوم جلوگیری از توزیع داروها و مکمل هابی غیرمجاز در جامعه بیان داشت : در پی این پرونده، پنج متهم دستگیر و مقادیر زیادی دارو و مکمل غیرمجاز به ارزش تقریبی بیش از ۲۱۰ میلیون ریال نیز مورد توقیف قرار گرفت .

کلید واژه ها: کشف ۱۱ قلم مکمل های ورزشی غیرمجاز فروشنگان فضای مجازی معاونت غذا و دارو اراک


نظر شما :