فراهم سازی بستری مناسب برای بیان مکاتبات مردمی در حوزه غذا و دارو

۰۱ مرداد ۱۴۰۱ | ۰۸:۱۲ کد : ۲۷۹۷۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۱۶
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در راستای تشکیل میز ارتباطات مردمی بستری مناسب برای بیان نیاز ها و مکاتبات مردمی در حوزه غذا و دارو ایجاد شده است.
فراهم سازی بستری مناسب برای بیان مکاتبات مردمی در حوزه غذا و دارو

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو ، دکتر عباس علیمرادیان بیان کرد: با تشکیل میز ارتباطات مردمی در راستای سفر ریاست جمهوری، شرایط خوبی ایجاد شده است که مردم با مراجعه حضوری، مکاتبات و نیازهای خود را با دولت درمیان گذارند‌ تا با پیگیری و بررسی های لازم مشکلات دارویی و غذایی مردم به حداقل برسد.
وی خاطرنشان کرد: معاونت غذا و دارو، در خصوص مشکلات دارویی مردم و مشکلات صنایع غذایی، بازرسی و نظارت های لازم را انجام  شده و ادامه خواهد داشت و تمام سعی مان این بود که در این مدت، کمبود های دارویی و مشکلات صنایع غذایی استان با نظارت بر امور دارویی با حداکثر امکان مرتفع گردد.
علیمرادیان با اشاره به اینکه هدف از طرح دارویار پوشش بیشتر داروها توسط بیمه و کاهش پرداخت از جیب مردم است، تاکید کرد: استفاده از طرح دارویار تنها با نسخه پزشک امکان پذیر است و در غیر اینصورت مشمول بیمه نمی‌شود و هدف اصلی از اجرای این طرح افزایش رفاه حال مراجعه کنندگان است به طوریکه در کنار سختی های بیماری با مشکلات اقتصادی بیشتر مواجه نشوند.

کلید واژه ها: فراهم سازی مکاتبات مردمی حوزه غذا و دارو معاون غذا و دارو اراک


نظر شما :