عملکرد مطلوب داروخانه های مرکزی در اجرای طرح دارویاری

۰۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۰۹:۲۴ کد : ۲۸۱۰۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۲۰
معاون غذا و دارو اراک گفت: خوشبختانه با همکاری خوب داروسازان و داروخانه ها، روند اجرای طرح دارویاری در حوزه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی استان مرکزی مطلوب می باشد.
عملکرد مطلوب داروخانه های مرکزی در اجرای طرح دارویاری

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک اظهار داشت: از روز ۲۳ تیرماه همزمان با سراسر کشور، طرح دارویاری در داروخانه های استان مرکزی، به اجرا درآمده و کارشناسان اداره نظارت بر دارو و فرآورده های بیولوژیک با حضور در داروخانه ها روند اجرای این طرح را مورد ارزیابی قرار می دهند.

وی تصریح کرد: در بازرسی های صورت گرفته خوشبختانه با همکاری خوب داروسازان و داروخانه ها، روند اجرای طرح مطلوب بوده، نرم افزارهای پشتیبان اجرای طرح بروز شده و تاکنون گزارش خاصی در این بازدیدهای میدانی دریافت نشده است.

دکتر علیمرادیان با اشاره به مزایای اجرای این طرح افزود: یکی از مزایای این طرح بیمه همگانی سلامت بوده و کلیه افرادی که فاقد بیمه می باشند می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان و یا سایت بیمه سلامت به مدت ۳ ماه به صورت رایگان جهت دریافت بیمه خود اقدام نمایند.

معاون غذا و دارو در پایان خاطرنشان کرد‌: شهروندان گرامی اگر در فرآیند اجرای این طرح با سوال و یا مشکلی برخورد نمودند می توانند در روزهای اداری با کارشناسان اداره نظارت بر دارو و فراورده های بیولوژیک معاونت غذا و دارو با شماره ۰۸۶۳۳۶۸۵۵۷۰ دخلی ۲۵۳ و یا شماره تلفن همراه ۰۹۱۸۸۹۳۹۳۹۵ تماس حاصل نموده و یا با سامانه رایگان وزارت بهداشت ۱۹۰ به صورت شبانه روزی ارتباط برقرار نمایند.

کلید واژه ها: اجرای طرح دارویار معاون غذا و دارو اراک


نظر شما :