دومین قرارگاه تدابیر ویژه دارو و تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی

۰۹ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۲۲ کد : ۲۸۲۳۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۱۳
در راستای تبیین طرح دارویاری معاونت غذا و داروی دانشگاه و سازمان های بیمه گر ابعاد اجرایی طرح دارویاری را در دومین قرارگاه تدابیر ویژه دارو و تجهیزات پزشکی، ابعاد اجرایی این طرح در استان را بررسی کردند.
دومین قرارگاه تدابیر ویژه دارو و تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، در پی  اجرا طرح "دارویاری"، دومین جلسه قرارگاه تدابیر ویژه دارو و تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی در راستای بررسی ابعاد اجرایی این طرح در  استان صبح روز یکشنبه 9 مرداد ۱۴۰۱ به فوریت در محل معاونت غذا و داروی دانشگاه با حضور دکتر ژیلا محسنی مدیر اداره دارو، دکتر دبیر معاون درمان بیمه تامین اجتماعی ،مدیران دارویی بیمارستان های دولتی و خصوصی و موسسین داروخانه های خصوصی به صورت وبینار و حضوری در سالن اجتماعات معاونت غذا و دارو تشکیل شد. 

در ابتدا مدیر اداره داروی معاونت غذا و دارو، پس از تشریح طرح فوق پس از دو هفته با اشاره به توجه ویژه وزارت بهداشت برای اجرای این طرح گفت: با توجه به روند خوب اجرای این طرح در سطح استان مرکزی از همه همکاران اجرایی این طرح تقدیر و تشکر می کنم.

سپس دکتر محسنی مدیر اداره داروی معاونت ، پس از اعلام آمادگی از اولین روز از شروع این طرح، بر اهمیت انجام وظائف حرفه ایی ، ارائه خدمات بدون وقفه در یک مجموعه آموزشی تحت هر شرایطی، همچون ارائه دارو و مشاوره های دارویی، ثبت اطلاعات و هدایت بیماران به اخذ نسخه در صورت نیاز و... تاکید کرد. 

تعدادی از مدیران دارویی بیمارستان های تابعه حاضر و مجموعه داروخانه های دانشگاه های علوم پزشکی ، ضمن پیش بینی و بیان مشکلات احتمالی، نیازمندی ها و پیشنهادات خود را بیان کردند. 

در پایان و پس از شنیدن مشکلات توسط مسئولان حاضر، راهکارهای پیشنهادی و هماهنگی های لازم در خصوص اجرا، شفاف سازی و... انجام شد.   

کلید واژه ها: دومین قرارگاه تدابیر ویژه دارو و تجهیزات پزشکی طرح دارویاری


نظر شما :