پیشبرد صنایع غذایی و دارویی در استان، در اولویت کار معاونت غذا و داروی دانشگاه است

۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۴ کد : ۲۸۵۳۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۴۷
معاون غذا و داروی اراک با تبیین اولویت های این معاونت،کمک به توسعه صنایع غذایی و دارویی در استان را یکی از این اولویت ها برشمرد.
پیشبرد صنایع غذایی و دارویی در استان، در اولویت کار معاونت غذا و داروی دانشگاه است

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک؛ دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی رویکرد مهم مجموعه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی را تلاش برای بهبود فرآیندها برشمرد و افزود: در استان مرکزی با وجود گستردگی مناطق زیرمجموعه، تلاش های زیادی انجام شده تا کارها به خوبی به ثمر رسیده و مردم در زمینه دارو با چالش مواجه نباشند.

دکتر علیمرادیان یکی از محورهای مهم مورد توجه در حوزه سلامت را کمک به تسهیل فرآیند دسترسی مردم به خدمات سلامت محور دانست که به ویژه در زمینه تامین داروی بیماران با جدیت دنبال می شود و همه تلاش مجموعه، افزایش زمینه های دسترسی مردم است.

معاون غذا و داروی دانشگاه با بیان موضوع مهاجر پذیر بودن این استان و مراجعه بیماران از سایر استان های کشور برای تامین دارو در استان مرکزی اشاره کرد که تلاش شده در این زمینه مشکلات به کمترین میزان کاهش یابد.

دانشیار دانشگاه علوم پزشکی اراک تامین داروهای بیماران خاص و صعب العلاج را از دیگر اولویت های کاری این معاونت برشمرد. 

دکتر علیمرادیان همچنین بر اهمیت توجه به موضوع صنعت غذا و دارو در استان و افزایش تعامل برای تسهیل صدور مجوز برای توسعه صنایع غذایی و دارویی در استان مرکزی تاکید کرد.

کلید واژه ها: پیشبرد صنایع غذایی و دارویی در استان اولویت معاونت غذا و دارو


نظر شما :