ارسال آخرین ویرایش فرم PRPs

۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۸:۲۲ کد : ۲۸۶۰۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۲۸۳
معاون غذا و دارو اراک در نامه ای اعلام کرد: با توجه به نامه شماره ۱۲۱۹۶ / ۶۷۵ مورخ ۰۴ / ۰۲ / ۱۴۰۱ در خصوص لزوم ارزیابی برنامه های پیشنیازی (PRPs ) و رتبه بندی واحد های تولیدی مواد غذایی و آشامیدنی در سال ۱۴۰۱ ، و پیرو نامه شماره ۳۳۳۵۲ مورخ ۳۱ / ۲ / ۱۴۰۱ این معاونت، به پیوست جدید ترین ویرایش فرم مذکور جهت اقدام لازم ارسال می گردد.
ارسال آخرین ویرایش فرم PRPs

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، به اطلاع می رساند این برنامه در دو مرحله خود اظهاری توسط مسئول فنی و تصدیق نتایج توسط کارشناسان این معاونت انجام خواهد شد. مرحله خوداظهاری صرفا بر اساس چک لیست پیوست این نامه می باشد. لذا مقتضی است مسئول فنی محترم آن واحد نسبت به تکمیل چک لیست مربوطه بر اساس دستور العمل اقدام و سپس چک لیست تکمیل شده را تا پایان شهریور 1401 به این معاونت تحویل نمایند . در نظر گرفتن موارد به شرح ذیل در اجرای امور مربوط به کلیه واحد های تولیدی الزامی است.

-         در تکمیل چک لیست دقت کافی به عمل آید و با توجه به داشتن زمان کافی مستندات مربوط به هر بند تهیه و نگهداری شود.

-         امتیاز چک لیست بر اساس 200 می باشد و واحد های نمرات کمتر از 140 ( گرید D) ، نیاز به پیگیری جدی تر در خصوص ارتقاء امتیاز خواهند داشت. در غیر اینصورت در خصوص نحوه ادامه فعالیت تولیدی شرکت تصمیم گیری خواهد شد.

-         امتیاز ویژه معادل 5 امتیاز به صداقت و راستی در خودارزیابی و میزان انطباق امتیاز اظهار شده با تصدیق در نظر گرفته خواهد شد.

-         چنانچه واحد های تولیدی در سامانه  TTAC اقدام به دریافت کد IRC ( ثبت منبع) اقدام نکرده باشند، امکان امتیاز دهی به شرکت توسط کارشناسان این معاونت در سامانه وجود نخواهد داشت که عواقب بعدی( عدم تمدید و صدور مجوز های بهداشتی و ..)به عهده واحد تولیدی خواهد بود .

 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: ارسال آخرین ویرایش فرم PRPs


( ۲۶ )

نظر شما :