دیدار معاون و مدیران معاونت غذا و دارو اراک با سرپرست جدید دانشگاه

۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۴ کد : ۲۸۷۰۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۳۹
دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو به همراه جمعی از مدیران و همکاران این معاونت با دکتر علیرضا امانی سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی دیدار کردند.
دیدار معاون و مدیران معاونت غذا و دارو اراک با سرپرست جدید دانشگاه

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، معاون غذا و دارو به همراه جمعی از مدیران و همکاران این معاونت با سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی اراک دیدار و برنامه ها و فعالیت های این معاونت را تشریح کردند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در این جلسه گفت: حوزه غذا و دارو از حوزه های وسیع و با اهمیت دانشگاه است چراکه بخش مهمی از سلامت مردم با این حوزه مرتبط است.

دکتر علیرضا امانی با تاکید بر اهمیت جنبه های نظارتی حوزه معاونت غذا و دارو گفت: ضرورت دارد که وظایف نظارتی حوزه معاونت غذا و دارو به بهترین نحو انجام شوند.

وی با بیان اینکه باید همه تلاش کنیم تا دانشگاه را در رسیدن به اهداف آن کمک کنیم ادامه داد: از هیچ کمی در زمینه پیشبرد اهداف حوزه غذا و دارو دانشگاه دریغ نخواهد شد.

معاون غذا و دارو دانشگاه نیز در این جلسه ضمن تبریک انتصاب دکتر امانی به سمت سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی مهمترین برنامه ها و همچنین دستاوردهای این معاونت را برای سرپرست دانشگاه تشریح کرد.

در ادامه این جلسه نیز مدیران حوزه معاونت غذا و دارو فعالیت ها و بخشی از شرح وظایف واحدهای خود و مشکلات را بیان کردند.

پایان پیام/

رسول غفاری

کلید واژه ها: دیدار با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی معاونت غذا و دارو اراک


نظر شما :