نظارت جدی بر ارائه خدمات کامل دارویی توسط داروخانه ها

۰۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۲۰:۴۹ کد : ۲۸۷۹۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۴۱
مدیر ادار ه دارو و مواد تحت کنترل معاونت غذا و دارو اراک گفت: با توجه به شکایات عدید از داروخانه ها در خصوص امتتاع از فروش برخی داروهای دارای کمبود در صورت گزارش و بازدیدهای نامحسوس طبق ضوابط برخورد قانونی صورت می پذیرد.
نظارت جدی بر ارائه خدمات کامل دارویی توسط داروخانه ها

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک؛ دکتر ژیلا محسنی مدیر اداره دارو و مواد تحت کنترل معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک اظهار داشت: با توجه به شکایات عدید از داروخانه ها در خصوص امتناع از فروش برخی داروهای کمبود آنها که در شهر احساس می گردد خواهشمند است با تمام توان در جهت ارائه کامل داروها در صورت موجود بودن آنها در داروخانه اقدام فرمایید.
وی افزود:در غیر اینصورت با توجه به این رصد و نظارت معاونت و گشت‌های مشترک ارگان های ذیربط و با عنایت به حساسیت موضوع به کمیسیون های قانونی دانشگاه ارجاع می‌گردد.
دکتر محسنی افزود:همشهریان محترم می توانند با برقراری تماس تلفنی با سامانه ۱۹۰ و شماره موبایل ۰۹۱۸۸۹۳۹۳۹۵ کارشناسان معاونت غذا و دارو شکایات خود را از نحوه ارائه خدمات دارویی در سطح استان با معاونت غذا و دارو مطرح نمایند تا در اسرع وقت توسط کارشناسان این حوزه پیگیری شود.

کلید واژه ها: نظارت جدی بر ارائه خدمات کامل دارویی


نظر شما :