پیام تبریک دکتر دلاور از پیشکسوتان داروسازی استان مرکزی به مناسبت فرارسیدن پنجم شهریور روز داروساز

۰۴ شهریور ۱۴۰۱ | ۲۲:۰۳ کد : ۲۸۸۴۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۹۸
دکتر مصطفی دلاور؛ پیشکسوت داروسازان استان در پیامی فرارسیدن روز دارو ساز را به فعالان این عرصه در استان مرکزی تبریک گفت.
پیام تبریک دکتر دلاور از پیشکسوتان داروسازی استان مرکزی به مناسبت فرارسیدن پنجم شهریور روز داروساز

دکتر مصطفی دلاور از پیشکسوتان داروسازی استان مرکزی، در پیامی فرارسیدن روز دارو ساز را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا ودارو، متن کامل پیام بدین شرح است:

 

یا من اسمه دواء و ذکره شفاء

 

پنجم شهریور روز داروساز، فرصت مناسبی می باشد برای قدردانی از زحمات شبانه روزی دست اندر کاران نظام دارویی که در پیشرفت  نظام سلامت کشور نقش بسزایی دارند.

بی شک آرامش بیماران، مرهون زحمات بی دریغ داروسازانی می باشد جهت رفع نیازهای دارویی آنها قدم برداشته و خدمتگذاری به جامعه را افتخاری بزرگ برای خویشتن می دانند.

ضرورت دارو و داروسازی و نقش آن در تأمین سلامت بیماران، اهمیت و جایگاه ویژه ای دارد؛ این امر سبب می شود  تا همت والای این قشر، دیگر بار ستوده شود.

در شرایطی ویژه ای که کشور ما در آن قرار دارد نیاز جامعه به تلاشگران این عرصه که با همت والای خود در جهت خودکفایی صنعت دارو قدم بر دارند دو چندان شده است تا تحریمهای ناعادلانه هیچ تاثیری نتواند بر سلامت مردم و بیماران داشته باشد.

اینجانب این روز را به تمامی داروسازان به خصوص همکاران این عرصه در استان مرکزی تبریک عرض می نمایم و  امید آن را دارم که با توکل به پروردگار متعال، بتوانیم داروسازی کشور را بیش از پیش رونق داده و آوازه این حرفه را به خارج ازمرزهای میهن گسترش داده شود.

دکتر مصطفی دلاور، پنجم شهریور ماه ۱۴۰۱

کلید واژه ها: پیام تبریک روز داروساز دکتر دلاور


نظر شما :