بازدید استاندار ،معاون وزیر صمت، معاونین استاندار،نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی،معاون غذا و دارو از داروسازی باریج اسانس

۱۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۹:۴۸ کد : ۲۸۹۸۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۶۹
استاندار مرکزی، معاون وزیر صمت، معاونین استاندار، نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک از کارخانجات شرکت داروسازی باریج اسانس دلیجان بازدید به عمل آوردند.
بازدید استاندار ،معاون وزیر صمت، معاونین استاندار،نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی،معاون غذا و دارو از داروسازی باریج اسانس

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، به مناسبت هفته دولت دکتر مخلص الائمه استاندار مرکزی، معاون وزیر صمت، معاونین استاندار مرکزی، نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک با استقبال مدیریت عامل محترم شرکت داروسازی باریج  و مسئولین شرکت مورد استقبال قرار گرفتند و در ادامه از پروژه جدید، طرح توسعه تولید اسانس و دیگر بخش‌های شرکت بازدید به عمل آوردند.

پس از آن، مسئولین وارد بخش تولید داروسازی باریج شدند و از سالن جامدات و نیمه جامدات دیدن کردند.
در این دیدار ابتداٌ، خانم مهندس حجازی در مورد خط تولید مکمل‌های باریویتال، برند جدید باریج اسانس توضیحاتی دادند. مدیران بخش های مختلف کارخانه همچنین توضیحات تکمیلی در این مورد را ارائه نمودند.

پس از خط تولید، آزمایشگاه مرکزی و کنترل کیفیت باریج اسانس مورد بازدید گروه مدعیون قرار گرفت. مدیران کارخانه در این بخش توضیحات لازم را در مورد نمونه‌گیری و آزمایش‌ نمونه‌های به مسئولین دادند.
بازدید از پروژه طرح و توسعه باریج اسانس از جمله مهمترین بخش‌های این بازدید بود، به طوری‌که استاندار مرکزی و دیگر مسئولین از روند پیشرفت پروژه طرح و توسعه باریج اسانس کاملا ابراز خرسندی کردند.
دیدن از ساختمان مرکز تحقیقات داروسازی باریج اسانس شامل آزمایشگاه فیتوشیمی، فرومولاسیون و مرکز و گیاه‌شناسی باریج از جمله دیگر برنامه‌های این بازدید بود.

در ادامه این سفر یکروزه، دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو به همراه دکتر آیدا غفاری کارشناس مسئول اداره نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و دارو نیز از شرکت آب معدنی برفابان نراق "برند پودنا" بازدید کردند.

کلید واژه ها: بازدید از کارخانه باریج اسانس هفته دولت


( ۱ )

نظر شما :