محصولات سلامت محور تولید داخل باید در اولویت حمایت باشند

۱۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۲۰:۱۳ کد : ۲۸۹۸۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۹۱
معاون غذا و دارو اراک با اشاره به اهمیت کیفیت محصولات سلامت محور تولیدات داخلی و توجه ویژه به ‍رونق تولید و مقابله با تحریم ها گفت: تاسیس و رونق هر نوع کارخانه ای در کشور به معنای سرمایه ملی و سرمایه گذاری برای نسل های آینده است و حمایت از تولید کننگان وظیفه همه مسئولان منطقه و کشور است.
محصولات سلامت محور تولید داخل باید در اولویت حمایت باشند

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک؛ دکتر عباس علیمرادیان در بازدید یکروزه به شهرستان دلیجان به همراه مسئولین استانی به مناسبت هفته دولت گفت: خط قرمز اول ما سلامت و امنیت غذایی و دارویی همه فراورده های حوزه سلامت است و در هر بخشی از تولید داخلی که به خطشه ای به سلامت مردم وارد نمیکند ما باید ضوابط و پروسه های اداری پیش روی تولید کنندگان را براساس حمایت و قوانین سهل گیرانه تبیین کنیم تا کسب و کار ها بتوانند در مسیر توسعه روز افزون با سرعت و کیفیت بالاتری حرکت کنند.

دکتر علیمرادیان ادامه داد:‌ هرکسی که شرکتی راه اندازی میکند با ایجاد اشتغال به کشور کمک فراوانی میکنند و در مرحله بعد زمانی که شرکت ها به یک برند پرطرفدار تبدیل میشوند درواقع ارزش ملی پیدا میکنند.

معاون غذا و دارو اراک ادامه داد:  اکنون باریج اسانس یک برند شناخته شده بین همه مردم است این مجموعه نیز مانند سایر برندها بیش از هرچیز در درجه اول به کیفیت محصولات، رضایت مشتریان و اسم برند خود اهمیت میدهند و این به معنای ارتقای کیفیت محصولات است.

وی ادامه داد : مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس باید به برند های داخلی به عنوان ارگان های مهم کشور بیشتر اعتماد کنند و اجازه دهند که آنها در عرصه تولید با امید بیشتری فعالیت کنند. همچنین با حمایت از شرکت های کوچک تر کمک کنیم که آنها نیز در مسیر توسعه با سرعت بالاتر و موفق تر عمل کنند تا به برند های بزرگ تبدیل بشوند.

کلید واژه ها: بازدید از کارخانجات تولید محصولات سلامت محور


( ۲ )

نظر شما :