نشست هم اندیشی کارشناس مسئولان اداره نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی با معاون غذا و دارو

۰۹ مهر ۱۴۰۱ | ۱۱:۴۸ کد : ۲۹۵۴۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۶۷
جلسه ای در خصوص بررسی و رفع موانع تولید واحدهای تولیدی مواد غذایی، آشامیدنی ،آرایشی و بهداشتی استان مرکزی با حضور معاون غذا و دارو برگزار گردید.
نشست هم اندیشی کارشناس مسئولان اداره نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی با معاون غذا و دارو

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک،مهندس آذر مختاری جانشین مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و دارو بیان کرد: جلسه ای در خصوص بررسی و رفع موانع تولید واحدهای تولیدی مواد غذایی، آشامیدنی ،آرایشی و بهداشتی استان مرکزی با حضور معاون غذا و دارو  برگزار گردید.

وی افزود: در همین راستا معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تصمیم گرفت تا با تشکیل کمیته ای مشکلات و موانع احتمالی موجود در مسیر واحدهای تحت نظارت این معاونت را بررسی و در زمینه تسریع در رفع این مشکلات  اقدام نماید.

مختاری ادامه داد: به همین منظور برنامه ریزی کردیم تا با حضور در شهرستان ها در خصوص واحدهای مستقر در محل هر شهرستان با حضور مسئولان شهرستانی برنامه ریزی نماییم.

وی ادامه داد: در حوزه دانشگاه علوم پزشکی اراک بیشترین حجم کاری مرتبط با بحث تولید در حوزه معاونت غذا و دارو است چرا که تمامی واحدهای تولیدی مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی ، دارویی و تجهیزات پزشکی مجوزهای بهداشتی تولید خود را از این معاونت دریافت می نمایند.

کلید واژه ها: نشست هم اندیشی اداره نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی


نظر شما :