برگزاری کارگاه آموزشی نگاهی نو به آینده

۱۹ مهر ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۷ کد : ۲۹۷۴۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۴۷
کارگاه آموزشی با موضوع نگاهی نو به آینده توسط حجت الاسلام افشاری از سلسله کارگاهای آموزشی دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه با حضور معاون، مدیران و پرسنل معاونت غذا و دارو برگزار شد.
برگزاری کارگاه آموزشی نگاهی نو به آینده

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، کارگاه آموزشی با موضوع نگاهی نو به آینده از سلسله کارگاهای آموزشی دفنتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه با حضور معاون، مدیران و پرسنل معاونت غذا و دارو برگزار شد.
حجت الاسلام افشاری با ارائه مطالب مفید و ارزنده گفت : فراهم آوردن شرایط مثبت برای تغییر رفتاردر صورتیکه در یک فضای مثبت بکار گرفته شوند تأثیر بیشتری خواهند داشت.
وی افزود : چگونگی مثبت نمودن فضای خانه، برقراری ارتباط مؤثر بایکدیگر ، افزایش صبر و تحمل در سازگاری با تشویق تقویت اعتماد به نفس مهمترین عامل در روند تربیت صحیح و فرزند پروری است.
گفتنی است این برنامه در جهت رشد و تقویت عواطف انسانی و تامین سلامت مهارتهای اجتماعی برای پرسنل حوزه سلامت و در موضوعات مهارتهای زندگی در قالب  مدیریت شناخت از خود ، مهارت کنترل خشم و مهارتهای ارتباطی و شاد زیستن و خانواده و موضوعات فرزند پروری در قالب  مهارت نیاز های اساسی کودک، رشد اخلاق در کودکان و تربیت اخلاقی و اجتماعی فرزندان برگزار خواهد شد .
در این کارگاه آموزشی حجت الاسلام افشاری با ارائه سخنرانی پیرامون شاخص های صحیح مهارتهای زندگی و فرزند پروری به پرسش های حاضران نیز پاسخ خواهند داد .

کلید واژه ها: کارگاه آموزشی


نظر شما :