معاون غذا و دارو اراک؛

روز بیستم‌ جمادی‌ الثانی‌، سرای‌ وحی‌ و نبوت‌ با نور ستاره ای روشن شد

۰۶ اسفند ۱۳۹۷ | ۲۰:۳۳ کد : ۳۰۰۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۲۵
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در پیامی ضمن تبریک و تهنیت سالروز میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) از مقام والای مادر تجلیل کر
روز بیستم‌ جمادی‌ الثانی‌، سرای‌ وحی‌ و نبوت‌ با نور ستاره ای روشن شد

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک،دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک در پیامی ضمن تبریک و تهنیت سالروز میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) از مقام والای مادر تجلیل کرد.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم‏

انا اعطیناک الکوثر فصل لربک و انحر ان شانئک هو الابتر

روز بیستم‌ جمادی‌ الثانی‌، سرای‌ وحی‌ و نبوت‌ با نور ستاره ای روشن شد, بزرگ بانویی‌ که‌ مادر مومنان و معلم‌ بزرگ‌ اسلام‌ بود و به اسلام جان دوباره و زندگی جاویدان بخشید.
همزمان با نزدیک شدن سال نو، پیوند بهار و رستاخیز طبیعت با ولادت با سعادت بزرگ بانوی دو عالم فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن و روز مادر را به فالی نیک می گیریم.
اینجانب ضمن تبریک این روز خجسته به همه بانوان کشور به ویژه بانوان همکار در خانواده  دانشگاه علوم پزشکی و حوزه غذا و دارو ، امیدوارم همه ما توفیق بهره گیری از زلال معنویت حضرت صدیقه (س) را داشته باشیم و محیط کار و جامعه مان از عطر وجود آن بی بدیل خلقت معطر شود.
از خداوند متعال خواستارم زنان این مرزوبوم درسالی که پیش‌روست همچون گذشته افتخارآفرین و پرشور  در صحنه مهرورزی در خانواده و خدمت به اجتماع بیش از پیش موفق و سربلند باشند.
دکتر عباس علیمرادیان
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی

کلید واژه ها: ولادت حضرت زهرا(س) پیام تبریک دکتر علیمرادیان


نظر شما :