بازدید معاون غذا و دارو اراک از کارخانه آب آشامیدنی آکارسو

۰۳ آبان ۱۴۰۱ | ۱۳:۲۵ کد : ۳۰۰۹۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۳۸
دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو به همراه دکتر غفاری کارشناس مسئول اداره نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی از کارخانه آب آشامیدنی آکارسو در شهرستان شازند بازدید کرد.
بازدید معاون غذا و دارو اراک از کارخانه آب آشامیدنی آکارسو

 به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو به همراه دکتر غفاری کارشناس مسئول اداره نظارت بر مواد غذایی این معاونت از کارخانه آب آشامیدنی آکارسو  به صورت سرزده بازدید کردند.
 در این بازدید معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی راستای نظارت های معاونت، هدف از این اقدام را از وظایف ذاتی و رسالت این معاونت دانست و افزود: فراورده های آشامیدنی یکی از پر مصرف ترین فراورده های هستند که بهداشت و سلامت آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
دکتر علیمرادیان ادامه داد: از آنجایی که این فراورده ها در معرض آلودگی و رشد باکترهای مختلف هستند، توجه به بهداشت و سلامت آنها با بررسی و ارزیابی کیفی این محصولات، توسط کارشناسان معاونت غذا و دارو به طور مداوم انجام می شود.
وی خاطر نشان می گردد کارخانه آب آشامیدنی آکارسو در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۲۴۱ متر مربع و زیر بنای ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع زیر بنای سوله و یک هزار و ۲۶۰ متر زیر بنای انبار، ۹۰۰ متر مربع سالن تولیدفعالیت میکند.
انتهای پیام/
رسول غفاری

کلید واژه ها: بازید از کارخانه آب آشامیدنی آکارسو معاون غذا و دارو اراک


( ۱ )

نظر شما :