پیگیری مشکلات صنایع در داخل و خارج از استان مرکزی

۱۵ آبان ۱۴۰۱ | ۰۹:۵۰ کد : ۳۰۳۹۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۶۷
استاندار مرکزی گفت: مشکلات صنایع به خصوص صنایع حوزه سلامت را در جلسات ستاد تسهیل و اقتصاد مقاومتی حل و در صورت نیاز در تهران نیز پیگیری خواهیم کرد.
پیگیری مشکلات صنایع در داخل و خارج از استان مرکزی

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو، فرزاد مخلص الائمه در حاشیه بازدید از شرکت تولید محصولات دارویی بهسا بیان کرد: اکثر مشکلات صنایع در مسیر توسعه ای و در حال توسعه است که اختلالاتی را برای آنها به وجود آورده است.
وی افزود: مشکل تامین زمین برای طرح های توسعه ای، مشکل منع قانونی در شرکت شهرک ها در صدور برخی مجوز ها از جمله مهمترین درخواست های این واحد تولیدی است که برخی از این تصمیمات را با همراهی مدیران حاضر  در این بازدید و برخی دیگر را در جلسات آتی کارگروه ستاد تسهیل و اقتصاد مقاومتی استان تصمیم گیری خواهیم نمود.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک هم از زحمات این شرکت و دیگر شرکت های حوزه سلامت که در سخت ترین تحریم ها، اقدام به تولید محصولات سلامت محور می کنند، تشکر کرد.
دکتر امانی افزود: در مجموعه دانشگاه و در جایگاه متولیان سلامت مردم، هر تلاشی را برای کاهش مشکلات پیش روی این گونه واحدها خواهیم کرد.
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک هم گفت: این شرکت با تغییر در خط تولید خود و تولید شبانه روز استامینوفن، کمبود این قلم دارو را به شدت کاهش داد.
دکتر عباس علیمرادیان بیان کرد: در خصوص کمبود کشوری آنتی بیوتیک نیز با اقداماتی که انجام شده و چندین محموله که وارد کشور و استان شده، در داروخانه های سانتر اطفال توزیع و امیدواریم این مشکل در روزهای پیش رو کمتر و کمتر شود.

کلید واژه ها: پیگیری مشکلات صنایع بازدید از شرکت داروسازی بهسا


( ۱ )

نظر شما :