انجام بیش از ۴۹۲ بازدید از داروخانه های استان مرکزی در هشت ماه نخست سال جاری

۱۷ آبان ۱۴۰۱ | ۰۹:۵۸ کد : ۳۰۴۵۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۲۳
معاون غذا و دارو اراک با بیان اینکه طی ۸ ماه گذشته مجموعا بیش از ۴۹۲ مورد بازدید و بازرسی از داروخانه های استان مرکزی به عمل آمده است گفت: در همین رابطه، برای ۴۹ نفر از موسسین و مسئولین فنی، تذکر کتبی صادر و ۵ داروخانه نیز جهت صدور رای به کمیسیون ماده ۲۰ دانشگاه و کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.
انجام بیش از ۴۹۲ بازدید از داروخانه های استان مرکزی در هشت ماه نخست سال جاری

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو ، دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک با بیان اینکه طی ۸ ماه گذشته مجموعا بیش از ۴۹۲ مورد بازدید و بازرسی از داروخانه های استان مرکزی به عمل آمده است گفت: در همین رابطه، برای ۴۹ نفر از موسسین و مسئولین فنی، تذکر کتبی صادر و ۵ داروخانه نیز جهت صدور رای به کمیسیون ماده ۲۰ دانشگاه و کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

دکتر علیمرادیان ادامه داد: بازدید و بازرسی های بیشتر در ساعات غیر اداری و شیفت های کاری عصر و شب داروخانه ها انجام می شود، علاوه بر بازرسی داروخانه های خصوصی، از بخش خدمات دارویی بیمارستان های تابعه دانشگاه نیز بازدید صورت می گیرد

وی ادامه داد: عدم حضور به موقع مسئول فنی در داروخانه و عدم رعایت ساعات فعالیت داروخانه، بیشترین تخلفات مشاهده شده در سال جاری بوده است.

وی افزود: هم استانی های عزیز می توانند سوالات و  مشکلات دارویی خود را علاوه بر سامانه تلفنی ۱۹۰ از طریق شماره تلفن ۰۸۶ - ۳۳۳۶۸۵۵۷۰ (داخلی۲۵۳) با همکاران ما در معاونت غذا و دارو در میان بگذارند.

کلید واژه ها: تعداد بازدید هشت ماه نخست معاونت غذا و دارو اراک دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک بازرسی از داروخانه ها


نظر شما :