تفکر بسیجی در کشور منجر به عقب نشینی و اضمحلال نظام سلطه شد

۰۱ آذر ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۶ کد : ۳۰۷۵۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۵۴
معاون غذا و دارو اراک با اشاره به اینکه تفکر بسیجی مربوط به دهه ۶۰ و هشت سال دفاع مقدس نیست بلکه هر روز که می گذرد حضور و نقش بسیج در کشور پر رنگ تر می شود، گفت: تفکر بسیجی باعث شده است که نظام جمهوری اسلامی ایران بعد از ۴۴ سال با تمام خباثت هایی که نظام سلطه در حق مردم غیور ایران داشت، همچنان مقاومت کند.
تفکر بسیجی در کشور منجر به عقب نشینی و اضمحلال نظام سلطه شد

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو؛ دکتر «عباس علیمرادیان» معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره به اینکه تفکر بسیجی در کشور منجر به عقب نشینی و اضمحلال نظام سلطه شد، افزود: تفکر بسیجی باعث شده است که نظام جمهوری اسلامی ایران بعد از ۴۴ سال با تمام خباثت هایی که نظام سلطه در حق مردم غیور ایران داشت، همچنان مقاومت کند.
وی ادامه داد: تفکر بسیجی به معنای تفکر بی نیازی به غیر خدا و نیازمندی به قدرت لایزال خداوندی است که با این تفکر شکست ناپذیر خواهیم بود.
مصداق آیه شریفه: کسی که توکل به خدا می کند از غیر خدا بی نیاز است، بسیج و تفکر این شجره ی طیبه است
دکتر علیمرادیان تاکید کرد: تفکر بسیجی مربوط به دهه 60 و هشت سال دفاع مقدس نیست بلکه هر روز که می گذرد حضور و نقش بسیج در کشور پر رنگ تر می شود. تفکر بسیجی در کشور ساری و جاری است و در آینده نیز با قوام بیشتری ادامه خواهد یافت./

کلید واژه ها: هفته بسیج


( ۱ )

نظر شما :