بازدید معاون غذا و دارو از کارخانه داروسازی بهستان

۱۲ آذر ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۶ کد : ۳۰۹۸۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۰۳۴
دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو و به همراه رئیس اداره نظارت بر فرآورده های طبیعی این معاونت طی بازدیدی از کارخانه داروسازی بهستان واقع در شهرک صنعتی کاوه شهرستان ساوه از نزدیک در جریان فعالیت‌ها، امکانات، پیشرفت‌ها و مشکلات این واحد تولیدی قرار گرفتند.
بازدید معاون غذا و دارو از کارخانه داروسازی بهستان

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو؛ در این بازدید که در سایت تولید شرکت داروسازی بهستان انجام شد، ابتدا مسئولین فنی شرکت داروسازی بهستان به بیان ماموریت‌ها و چشم‌اندازها، پیشرفت‌ها و دشوا۰ری‌های تولید و توزیع دارو پرداختند و سپس بازدیدکنندگان ضمن بیان دیدگاه‌ها و تشریح شرایط موجود کشور، برنامه‌های پیش‌روی حوزه غذا و دارو را تشریح کردند.

دکتر عروجی مسئول فنی نیز پس از معرفی کامل شرکت به بیان مسائل و مشکلات صنعت پخش پرداخت.

دکتر عروجی در رابطه با ثبت مجوز محصولات و دغدغه‌های تولید صحبت نموده و خواستار حل مشکلات فعلی در این حوزه شد. معرفی تولیدات دارویی شرکت بهستان و تعهد این شرکت به کیفیت تولید این محصولات موضوع دیگر صحبت مدیر تضمین و کیفیت شرکت داروسازی بهستان بود.

پس از سخنرانی‌های مدیران شرکت بهستان، دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو از تنوع خوب فراورده‌های تولیدی شرکت بهسا در حوزه دارویی ابراز رضایت و خرسندی نمود و شرکت داروسازی بهسا را با توجه به زیرساخت‌های آن مستعد فعالیت بیشتر و پیوسته‌تر در حوزه دارویی کشور دانست.

در ادامه این بازدید دکتر ده نمکی رئیس اداره فرآورده های طبیعی معاونت غذا و دارو آینده خوبی را برای داروسازی بهستان متصور شده و سپس برنامه‌ریزی جهت تولید داروهای ویژه و جدید را حائز اهمیت دانست.

در پایان دکتر علیمرادیان  از تلاش دلسوزانه مدیران و مسئولین فنی داروسازی بهستان قدردانی نمود.

 

شرکت بهستان دارو در سال ۱۳۸۰ به عنوان یک شرکت خصوصی پیشرو در واردات، توزیع و تولید دارو و محصولات پزشکی تاسیس شد و هم اکنون از برترین شرکت‌های دارویی از نظر ارزش محصولات ارائه شده در بازار سلامت ایران است.

کلید واژه ها: شرکت داروسازی بهستان معاون غذا و دارو اراک


( ۱ )

نظر شما :