دشمنی با ایران باعث شده داروی یک میلیون بیمار خاص تحریم شود

۲۰ آذر ۱۴۰۱ | ۰۸:۱۲ کد : ۳۱۱۷۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۱۹
نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس، گفت: تحریم های دشمن علیه مردم ایران سبب شد تا داروی یک میلیون بیمار خاص به دست آنها نرسد.
دشمنی با ایران باعث شده داروی یک میلیون بیمار خاص تحریم شود

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک؛ محمد حسن آصفری افزود: بخشی از تحریم‌ها علیه ایران مربوط به دارو است و دشمنان ما یعنی آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها نه تنها با نظام جمهوری اسلامی ایران بلکه با مردم ایران هم دشمنی دارند وگرنه دلیلی ندارد که داروی یک میلیون بیمار خاص، تحریم شود و به دست آنها نرسد.
وی با اشاره به اجرای طرح دارویار، اظهار داشت: در این طرح باید کمبودهای دارویی به حداقل برسد و دارو با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد البته باید نظارت‌ها تقویت و از قاچاق معکوس دارو به خارج از کشور جلوگیری شود.
آصفری با بیان اینکه فرهنگ مصرف دارو در کشور باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد از رسانه‌ها، صدا و سیما، پزشکان و مراجع ذیصلاح خواست که درباره مصرف منطقی دارو، فرهنگ سازی کنند.
وی ادامه داد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای برطرف کردن مشکلات و مطالبات حوزه سلامت پیگیری‌های ویژه دارد و با انجام سفرهای استانی از نزدیک با مشکلات و دغدغه‌های مردم آشنا می‌شود.
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس تصریح کرد: وزیر بهداشت در سفرهای استانی پیگیر مشکلات و مطالبات مردم است و مردم نیز چنین انتظاری از مسئولان دارند که پیگیر حل مشکلات باشند.
انتهای پیام/

کلید واژه ها: نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس


نظر شما :