دیدار هیات مدیره اتحادیه صنف لوازم بهداشتی آرایشی اراک با معاون غذا و دارو

۲۷ آذر ۱۴۰۱ | ۱۱:۵۷ کد : ۳۱۲۹۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۱۳
رئیس و اعضاء اتحادیه صنف لوازم بهداشتی آرایشی اراک با دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو و کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی دیدار و گفتگو نمودند.
دیدار هیات مدیره اتحادیه صنف لوازم بهداشتی آرایشی اراک با معاون غذا و دارو

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، مهندس افشار رئیس به همراه اعضاء اتحادیه صنف لوازم بهداشتی آرایشی با دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو و دکتر خلیلی کارشناس مسئول و مهندس حسینی کارشناس اداره آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک دیدار و برنامه ها و فعالیت های اتحادیه را تشریح کردند.
دکترعلیمرادیان معاون غذا و دارو اراک ضمن خیرمقدم و تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه سلام الله علیها ، از عملکرد ارزنده اتحادیه در راه خدمت مردم استان مرکزی و همراهی مطلوب آنان با معاونت غذا و دارو تقدیر نمود و ابراز امیدواری کرد که همکاری دوجانبه و شایسته بین معاونت غذا و دارو و صنف عرضه کنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی در راستای خدمت به مردم همچنان تداوم یابد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در این جلسه گفت:  اتحادیه صنف لوازم بهداشتی آرایشی وسیع و با اهمیت استان است چراکه بخش مهمی از سلامت مردم با این انجمن مرتبط است.
گفتنی است هیئت مدیره این صنف در جلسه ضمن تشریح گزارشی از عملکرد حوزه کاری خود، به بیان مشکلات و چالشهای حوزه صنف تولید کنندگان و عرضه کنندگان عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی در سطح استان پرداختند.

انتهای پیام/غ

کلید واژه ها: لوازم بهداشتی آرایشی اتحادیه دیدار معاونت غذا و دارو اراک


نظر شما :