دیدار حجت‌الاسلام نعیمی، نویسنده و اهل قلم با معاون غذا و دارو اراک

۳۰ آذر ۱۴۰۱ | ۱۴:۲۳ کد : ۳۱۳۸۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۱۵
حجت الاسلام و المسلمین نعیمی، نویسنده و اهل قلم با حضور در معاونت غذا و دارو با دکتر علیمرادیان دیدار و گفتگو کرد.
دیدار حجت‌الاسلام نعیمی، نویسنده و اهل قلم با معاون غذا و دارو اراک

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو؛ ظهر روز چهارشنبه 30 آذر ماه حجت الاسلام و المسلمین داود نعیمی، نویسنده و اهل قلم با حضور در معاونت غذا و دارو با دکتر علیمرادیان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین نعیمیی اظهار داشتند: انسان تا مادامی که در مسئولیت و مدیریتی هست و کار دست اوست، باید تلاش کند آبرومندانه زندگی کند، نه بیراهه برود و نه راه کسی را ببندد.
 

وی بیان داشتند: ما دو تا مدرسه و دو تا مکتب داریم، یکی همین مکتب و درسی است که میخوانیم و یاد می گیریم که این در حوزه و دانشگاه و کار طلبه ها و دانشجو است، اما یک مکتبی هم داریم که کتاب و حرف تنها در آن نیست، بلکه با فعل و عمل خود درس می دهند، و این مکتب اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است که باید همه تلاش کنند به تأسی از آن بزرگواران، نه با قول و حرف، که با عمل به وظایف، به دیگران درس دهند.
 

دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ضمن تقدیر از حمایت های بی دریغ و ارزشمند روحانیون و علما در استان و امام جمعه محترم شهر اراک از حوزه سلامت بخوص حوزه غذا و دارو اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی تمام توان و انرژی خود را برای حفظ سلامت مردم عزیز به کار گرفته است.

وی ادامه داد: در سایه همدلی و همراهی و دلسوزی مسئولان و پرسنل حوزه‌های مختلف دانشگاه سعی شده که خدمات رسانی به مردم به گونه‌ای باشد که رضایتمندی آنان را جلب شود.

 

کلید واژه ها: دیدار حجت الاسلام نعیمی


نظر شما :