معاون غذا و دارو اراک؛

تبریک معاون غذا و دارو اراک به مناسبت حلول ماه رجب و ولادت حضرت امام محمدباقر(ع)

۱۶ اسفند ۱۳۹۷ | ۲۱:۴۵ کد : ۳۱۶۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۸۶
دکتر علیمرادیان در پیامی، حلول ماه پر برکت رجب‌الاصب و ولادت شکافنده علوم، امام پنجم شیعیان را تبریک گفت.
تبریک معاون غذا و دارو اراک به مناسبت حلول ماه رجب و ولادت حضرت امام محمدباقر(ع)

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک،دکتر علیمرادیان در پیامی، حلول ماه پر برکت رجب‌الاصب و ولادت شکافنده علوم، امام پنجم شیعیان را تبریک گفت.

در این پیام آمده است؛

این روزها بیش از هر زمان دیگر بارش و نزول رحمت خداوند مهربان را با تمام وجود خویش احساس می‌کنیم. چه زیباست که شروع سال نو و آغاز بهار طبیعت که نشانه رحمت بی‌کران پرودگار عالم بر زمین است با حلول ماه پر فیض و برکت رجب المرجب همراه شده است تا از این خوان گسترده، جان‌ها و دل‌ها سر مست گردند.

در بیان فضیلت این ماه، همان بس که پیامبر عظیم‌الشأن اسلام حضرت محمد (ص) آن را ماه خداوند خوانده است و پروردگار هستی، اولین جمعه‌اش، لیله الرغایب، را ارزانی بندگانش ساخته است.

اکنون که بهار خودسازی و بهار طبیعت با یکدیگر هم آواز شده‌اند، فرصتی مغتنم است تا با نگاهی به اطراف خود و به درون خویش، زمین را جایی بهتر و زیباتر برای خود و دیگران سازیم که در همه این‌ها نشانه‌هایی برای اندیشیدن و لبریز نشدن از لذت زندگی و بندگی خداوند متعال نهفته است.

چه فرصتی بهتر از این برای اندیشه در شناخت بد و خوب آنچه که انجام می‌دهیم تا ستون‌های نماز و روزه‌ای خالص، بی طمع و بی غل و غش باشد که با یک روز آن نیز می‌توان مستوجب رضوان بزرگ الهی شد.

امروز همچنین سالگرد میلاد مسعود خورشید جهان تاب دانش و افتخار شیعه است که از علم الهی او آسمان‌ها و زمین بهره‌مند هستند.

اینجانب حلول این ماه شریف و ولادت فرخنده حضرت امام محمد باقر (ع) را به حضرت ولیعصر (عج)، مسلمانان جهان، مردم ایران، به ویژه پرسنل محترم حوزه سلامت و غذا و دارو تبریک و شادباش می‌گویم.

کلید واژه ها: پیام تبریک ولادت امام محمد باقر(ع) ماه رجب دکتر علیمرادیان


نظر شما :