انتصاب دو سرپرست جدید در معاونت غذا و دارو اراک//گزارش تصویری

۱۸ دی ۱۴۰۱ | ۱۴:۲۴ کد : ۳۱۷۳۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۰۰۵
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک در احکامی جداگانه سرپرست اداره نظارت بر امور دارو و مواد تحت کنترل و سرپرست آزمایشگاه کنترل مواد غذایی این معاونت را منصوب کرد.
انتصاب دو سرپرست جدید در معاونت غذا و دارو اراک//گزارش تصویری

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، معاون غذا و دارو طی حکمی دکتر آزاده ناظری را به عنوان سرپرست اداره نظارت بر امور دارو و مواد تحت کنترل معاونت غذا و دارو منصوب کرد.

دکتر علیمرادیان در این حکم نوشت:  احتراما با توجه به شایستگی ،توانمندی، نعهد، تخصص، جدیت در کار و سوابق ارزنده جنابعالی در انجام امور محوله، به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست اداره نظارت بر امور دارو و مواد مخدر» این معاونت منصوب می گردید.
انتظار می رود در راستای تحقق برنامه ها و اهداف معاونت؛ با بهرگیی از ابزار های نوین مدیریتی و جلب مشارکت پرسنل خدوم این معاونت در انجام کلیه امور اهتمام ورزید.
توفیقات روز افزون سرکار عالی را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.
 

انتصاب سرپرست آزمایشگاه کنترل مواد غذایی
معاون غذا و دارو طی حکمی دکتر ژیلا محسنی را به عنوان سرپرست آزمایشگاه کنترل مواد غذایی این معاونت منصوب کرد.

دکتر علیمرادیان در این حکم نوشت:  با عنایت به شایستگی و سوابق ارزنده جنابعالی، بدین وسیله شما را به عنوان « سرپرست آزمایشگاه کنترل مواد غذایی و آرایشی ، بهداشتی » منصوب می نمایم؛ بی شک سعی و تلاش بی وقفه شما و استفاده از ظرفیت علمی اعضاء هیات علمی، و کارکنان تحت پوشش، با تکیه بر شایسته سالاری و به کارگیری روش های روز آمد ما را در رسیدن به اهداف عالی سلامت و خدمت به مردم شریف ایران در نظام مقدس جمهوری اسلامی یاری خواهد نمود.
توفیقات روز افزون جنابعالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 

کلید واژه ها: انتصاب مدیر اداره دارو و مواد تحت کنترل آزمایشگاه کنترل دکتر ناظری دکتر محسنی


( ۱ )

نظر شما :