کشف ۳۲۰۰ عدد قلم انواع داروی قاچاق در اراک

۰۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۲۲ کد : ۳۱۹۵۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۰۹
معاون غذا و دارو اراک گفت: در بازرسی کارشناسان معاونت غذا و دارو به همراه پلیس اماکن استان، از داخل یک خوردرو سه هزار دویست قلم انواع داروی قاچاق به ارزش پانصد میلیون ریال کشف و ضبط شد.
کشف ۳۲۰۰ عدد قلم انواع داروی قاچاق در اراک

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک؛  دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی انواع اقلام دارویی قاچاق از سوی فردی در یک خودرو در شهرستان اراک، تحقیقات نامحسوس کارشناسان معاونت غذا و دارو در این زمینه آغاز شد. 

این مقام مسئول یادآور شد: با شروع تحقیقات میدانی، کارشناسان معاونت غذا و دارو با همکارس پلیس اماکن استان سرانجام موفق شدند فرد مذکور را که در زمینه دپوی انواع اقلام دارویی خارجی، فعالیت می‌کرد، شناسایی، دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی کنند. 

وی تصریح کرد: با محرز شدن فعالیت غیرقانونی این فرد،کارشناسان معاونت غذا و دارو، پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، در بازرسی از انبار شناسایی شده در شهرستان اراک، موفق به کشف  ۳۲۰۰ هزار قلم انواع داروی خارجی به ارزش پانصد میلیون ریال قاچاق شدند. 

دکتر علیمرادیان با اشاره به تعیین ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون ریالی اقلام دارویی کشف شده از سوی کارشناسان افزود: با دستور مقام قضائی خودروی دپوی داروها توقیف و متهم به همراه پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد. 

پایان پیام/

کلید واژه ها: کشف دارو اراک


نظر شما :