بررسی وضعیت دارویی و سرم بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) اراک

۰۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۸ کد : ۳۱۹۶۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۶۸
دکتر علیمرادیان؛ معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک با همراهی کارشناس دارویی معاونت، از داروخانه های بستری و سرپایی بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) بازدید نمود.
بررسی وضعیت دارویی و سرم بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) اراک

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک؛ طی این پایش که با هدف نظارت بر  نحوه ارائه خدمات دارویی به شهروندان عزیز انجام شد،  
ضمن گفتگو با بیماران ، مسئول دارویی مرکز، داروسازان و پرستاران ، حضور فعال مسئول فنی داروخانه ها،  تحویل دارو بر اساس موجودی داروخانه، رعایت منشور حقوق بیمار،  وضعیت نسخه پیچی الکترونیک، اعمال قیمت ها و پوشش های بیمه ای جدید در راستای طرح دارویاری نیز مورد ارزیابی قرار گرفت.

در این بازدید، ایشان به بررسی میزان موجودی داروخانه ها از انواع اقلام دارویی از جمله انواع آنتی بیوتیک ها، سرم، داروهای تزریقی ، انواع اسپری ها و ... و همچنین مستندات موجود در خصوص خرید و دریافت دارو از شرکت های پخش دارویی پرداخت.


در پایان پس از بازدید از داروخانه های این بیمارستان، معاون غذا و دارو از انبار دارویی بازدید کردند.


شهروندان گرامی در خصوص موارد حوزه سلامت میتوانند با شماره ۳۳۶۸۵۵۷۰ در ساعات اداری و سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت ۲۴ ساعته تماس بگیرند و مشکلات دارویی را به این سامانه و داروسازان مشاور منعکس فرمایند.

کلید واژه ها: بازدید داروخانه معاونت غذا و دارو اراک


( ۱ )

نظر شما :