بازدید معاونین غذا و دارو و آموزش دانشگاه علوم پزشکی اراک از دانشگاه آزاد (فلق)

۰۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۹ کد : ۳۲۰۰۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۸۹
دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو به همراه دکتر صادقی سده معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی اراک از دانشگاه آزاد (فلق) ، به منظور بررسی امکانات و فضاهای آموزشی و آزمایشگاهی مبنی بر موافقت اصولی برای تأسیس دانشکده داروسازی در استان مرکزی بازدید به عمل آورد.
بازدید معاونین غذا و دارو و آموزش دانشگاه علوم پزشکی اراک از دانشگاه آزاد (فلق)

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، دکترعباس علیمرادیان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک به همراه همراه دکتربهمن صادقی سده معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی اراک با حضور مسئولین دانشگاه آزاد فلق ، بازدید به عمل آورد.

معاون غذا و دارو در این بازدید بیان کرد: درخواست و پیگیری تأسیس رشته داروسازی از سال 89 به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از طرف دانشگاه آزاد واحد اراک ارائه و طی بازدید‌های صورت گرفته مسئولان و نمایندگان شورای گسترش دانشگاه‌های علوم‌پزشکی در چندین نوبت، از امکانات و فضاهای آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی اراک، این واحد دانشگاهی به منظور راه‌اندازی رشته‌ داروسازی مورد ارزیابی قرار گرفته است.
وی با اشاره به صدور مجوز موافقت اصولی برای تأسیس دانشکده داروسازی در دانشگاه آزاد اسلامی اراک توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تصریح کرد: مطابق نظر کارشناسان و مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر تجهیز آزمایشگاه‌های مربوطه، طی این بازدید مورد بررسی قرار گرفت.
دکتر علیمرادیان از تلاش‌ها و پیگیری‌های معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی اراک تشکر کرد و افزود: با توجه به پتانسیل و ظرفیت‌های بالای دانشگاه آزاد اسلامی اراک برای تأسیس دانشکده داروسازی، می‌توانیم بستر بسیار مناسبی را برای توسعه رشته‌های پزشکی و داروسازی در دانشگاه آزاد اسلامی اراک فراهم آورده و تلاش کنیم به استانداردهای جهانی در حوزه خدمات درمانی دست یابیم.

کلید واژه ها: بازدید دانشکده داروسازی اراک


نظر شما :