بازدید دکتر امانی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک از انبار دارویی معاونت غذا و دارو

۲۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۹:۵۶ کد : ۳۲۳۸۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۲۱
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی از تامین انواع سرم در انبار استراتژیک دانشگاه در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر سرم به اندازه کافی در داروخانه‌های استان مرکزی موجود و جهت پیش بینی در مواقع بحران بیش از ۷۲ هزار سرم دپو شده است و نیاز هست به ۱۰۰ هزار عدد برسد.
بازدید دکتر امانی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک از انبار دارویی معاونت غذا و دارو

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک؛ دکتر امانی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی در بازدید از انبار استراتژیک دانشگاه ضمن تبریک ایام الله فجر و فرارسیدن ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب جمهوری اسلامی، اظهار داشت: به منظور تأمین سرم و داروهای مورد نیاز مردم استان مرکزی اقدامات خوبی صورت گرفته و شاهد رفع مشکلات هستیم.

وی با اشاره به پایداری تأمین سرم در سطح داروخانه‌های استان مرکزی بیان کرد: در حال حاضر کمبود سرم نداریم و به اندازه کافی در داروخانه‌های مراکز درمانی و داروخانه های استان وجود دارد، تا پاسخگوی نیازهای مردم باشد.

دکتر امانی با اشاره به ورود ۲۰۰ هزار سرم به استان طی ۲ ماه اخیر، اضافه کرد: در انبار استراتژیک نیز سرم به اندازه کافی وجود دارد و نیاز هست که موجودی این سرم ها از ۱۰۰ هزار کمتر نشود. وی افزود: با توجه به بررسی های صورت گرفته در داروخانه های مراکز درمانی و بهداشتی در سطح استان خوشبختانه وضعیت داروهای آنتی بیوتیک بهبود پیدا کرده است.

کلید واژه ها: بازدید انبار دارو معاونت غذا و دارو اراک


نظر شما :