روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک خبر داد؛

بازدید دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک از کارخانجات سوسیس و کالباس اراک

۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۹:۱۲ کد : ۳۲۵۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۲۶۶
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به همراه جمعی از کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی این معاونت از کارخانه تولید فراورده های گوشتی اراک واقع در شهرک های صنعتی به صورت سرزده بازدید کردند.
بازدید دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک از کارخانجات سوسیس و کالباس اراک

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک ،معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به همراه جمعی از کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی این معاونت از کارخانه تولید فراورده های سوسیس و کالباس واقع در شهرکهای صنعتی به صورت سرزده بازدید کردند.

 در این بازدید معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی در آستانه ایام نوروز، هدف از این اقدام را از وظایف ذاتی و رسالت این معاونت دانست و افزود: فراورده های گوشتی یکی از پر مصرف ترین فراورده های غذایی هستند که بهداشت و سلامت آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

دکتر علیمرادیان ادامه داد: از آنجایی که این فراورده ها در معرض آلودگی و رشد باکترهای مختلف هستند، توجه به بهداشت و سلامت آنها با بررسی و ارزیابی کیفی این محصولات، توسط کارشناسان معاونت غذا و دارو به طور مداوم انجام می شود.

وی گفت: گوشت، چربی و آب مواد اصلی فراورده های گوشتی را تشکیل می دهند که با مواد دیگری از قبیل فسفات، نمک طعام و اسیدهای خوراکی ترکیب شده و مقدار مواد فوق در حد مجاز و با نظارت کارشناسان معاونت بررسی می شود.

انتهای پیام/

رسول غفاری

کلید واژه ها: دکتر علیمرادیان بازرسی کارخانجات مواد غذایی


( ۱ )

نظر شما :