بررسی مسائل و مشکلات دارویی بیمارستان قدس

۲۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۳ کد : ۳۳۰۰۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۱۴
جلسه ای در خصوص بررسی و مسائل مربوط به امور دارویی بیمارستان قدس با حضور معاون غذا و دارو، مدیر اداره دارو و مدیران شرکت های پخش دارویی استان مرکزی در سالن اجتماعات معاونت غذا و دارو برگزار شد.
بررسی مسائل و مشکلات دارویی بیمارستان قدس

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، جلسه بررسی و رسیدگی به کمبودهای دارویی بیمارستان قدس به منظور رفع مشکلات دارویی بیمارستان و با حضور دکتر "دکتر علیمرادیان" معاون غذا و دارو، دکتر" جودکی"رئیس بیمارستان قدس" و جمعی از مدیر پخش دارویی استان در دفتر معاونت غذا و دارو برگزار گردید.

شروع جلسه، ابتدا "دکتر جودکی" گزارشی از وضعیت دارویی بیمارستان و عملکرد تیم مربوطه در خصوص بدهی های پیمانکار قبلی ارائه داد.

در ادامه دکتر "علیمرادیان" ضمن تشکر از تلاشهای صورت گرفته از مدیریت جدید بیمارستان و شرکت های پخش دارویی در راستای بهبود وضعیت خدمات دهی دارویی، بیان داشت: بیمارستان قدس با تمام گستردگی و قدمت آن، که با نقل انتقال صورت گرفته با بدهی قبلی توسط پیمانکار سابق با مشکل تامین دارو برخورد کرده است خواستار این شدند که در روزهای آینده هرچه سریعتر مدیریت جدید بدهی های پیمانکار قبلی را ساماندهی کرده و شرکت های پخش دارویی هم تا در این تا زمان، مشکلات کمبود های دارویی بیمارستان را حل نمایند.

در ادامه همچنین چالش ها و مشکلات مرکز بیان شد و توسط مدیران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کلید واژه ها: جلسه بررسی مشکلات دارویی بیمارستان قدس


( ۲ )

نظر شما :