انجام ۷۲۱ بازدید از واحدهای تولیدی مواد غذایی در استان مرکزی

۲۴ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۵:۱۲ کد : ۳۳۱۰۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۳۵
مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و دارو اراک گفت: طی سال جاری ۷۲۱ مورد بازرسی از واحدهای تولیدی مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی صورت گرفت.
انجام  ۷۲۱ بازدید از واحدهای تولیدی مواد غذایی در استان مرکزی

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو؛ مهندس فریده گلستانی مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و دارو اراک  اظهار داشت: طی سال جاری 721 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی توسط کارشناسان معاونت غذا و دارو  صورت‌گرفته است.

مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و دارو اراک ادامه داد: علاوه بر 721 مورد بازرسی، تعداد 128 بازدید نیز از محل پیشنهادی متقاضیان راه‌اندازی واحد تولیدی صورت‌گرفته است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری گشت‌ها و بازدیدهای مشترک با اداره غله، خدمات بازرگانی استان، سازمان صمت، سازمان استاندارد و اصناف از واحدهای تولیدی و سطح عرضه استان صورت‌گرفته است.

وی بیان داشت: در پی بازرسی و نمونه‌برداری از واحدهای تولیدی تحت نظارت،  پرونده از واحدهای تولیدی متخلف تنظیم و به مراجع قضایی ارجاع شده است.

مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و دارو اراک افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 16 پروانه بهره‌برداری (ثبت منبع)، 263 پروانه ساخت،  2مجوز مشاغل خانگی در کمیته فنی و قانونی این معاونت صادر شده و تعداد 302 پروانه ساخت واحدهای تولیدی توسط کارشناسان صدور، اصلاح و یا  تمدید شده است.

کلید واژه ها: بازدید واحدهای تولیدی مواد غذایی معاونت غذا و دارو اراک مهندس گلستانی


نظر شما :