ارائه خدمات سلامت مطلوب نوروزی درشهر داود آباد، ایبک آباد و ساروق

۰۸ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۱ کد : ۳۳۳۲۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۶۵
معاون غذا و دارو به همراه مسئول EOC دانشگاه از پایگاههای اورژانس، پایگاه های سلامت و داروخانه های شهر داود آباد و دهستان های ایبک آباد و ساروق بازدید کرد.
ارائه خدمات سلامت مطلوب نوروزی درشهر داود آباد، ایبک آباد و ساروق

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک؛ صبح روز هشتم فرودین ماه دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو به همراه حمیدرضا عابدی مسئول EOC دانشگاه از پایگاههای اورژانس ،پایگاه های سلامت شهری و دارو خانه های شهر داود آباد و دهستان های ایبک آباد و ساروق بازدید کرد.

معاون غذا و دارو با اشاره به ایام تعطیلات نوروز 1402 و ایام ماه مبارک رمضان و ورود مسافران نوروزی به استان پهناور مرکزی، بر ارائه خدمات سلامت مطلوب و با کیفیت در این ایام با استفاده از امکانات و ظرفیت‌های موجود تاکید کرد.

دکتر علیمرادیان ادامه داد: با توجه به زیرساخت‌های مراکز بهداشتی و درمانی، تجهیزات و امکانات موجود در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان، وقفه‌ای در ارائه خدمات بهداشتی درمانی در تعطیلات نوروز ایجاد نمی‌شود.
وی با بیان اینکه خدمت به مردم، وظیفه ذاتی حوزه سلامت است، ادامه داد: بهداشت، درمان و غذا و دارو از جمله حوزه‌های مهم در همه بحران‌ها به شمار می‌رود و مردم نیز از حوزه سلامت حمایت می‌کنند، بنابراین باید برای ارتقا و تسریع در دسترسی به خدمات سلامت، تلاشی مضاعف داشت.

معاون غذا و دارو اظهار کرد: عزم و همت مجموعه دانشگاه موجب ارتقای حوزه خدمات درمانی در حوزه‌های مختلف شده که باید برای رسیدن به جایگاه اصلی دانشگاه در منطقه بیشتر تلاش کرد.

کلید واژه ها: بازدید ایام نوروز معاون غذا و دارو اراک


نظر شما :