تولیدات مبتنی بر دانش روز اولویت اصلی همه واحدهای تولیدی لبنی باشد

۰۹ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۳:۱۴ کد : ۳۳۳۴۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۷۹
معاون غذا و دارو اراک در حاشیه بازدید از شرکت تولید فرآورده های لبنی خضراء، گفت: در سالی که منویات و تاکید مقام معظم رهبری بر مهار تورم و رشد تولید است، همه واحدهای تولیدی استان باید چرخه تولید خود را به دانش روز تجهیز کنند. ‎
تولیدات مبتنی بر دانش روز اولویت اصلی همه واحدهای تولیدی لبنی باشد

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو، دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک با همراهی مهندس گلستانی مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی در بازدید از کارخانه فرآورده های لبنی خضراء با عنوان اینکه این واحد در ایام تعطیل فعال و در حال تولید است، افزود: خوشبختانه همه اجزای کارخانه طبق برنامه کار تولید را دنبال می کنند.

این واحد؛ ظرفیت خوبی برای نوسازی و ارتقای کمیت و کیفیت دارد که در برنامه این کارخانه نیز قرار گرفته است.

ما در حوزه سلامت ضمن انجام وظیفه اصلی مان که نظارت و سرکشی دوره ای از مراکز تهیه مواد غذایی است، از تولید کنندگان استان نیز حمایت می کنیم.

 با وجودحساسیت بالای معاونت غذا و دارو دانشگاه در خصوص  سلامت افراد جامعه و رعایت کردن کلیه ضوابط و مقرارات قانونی در تولید فرآورده های غذایی بالاخص فرآورده های لبنی، هرگونه مساعدت در حیطه این معاونت در جهت تولید باکیفیت ترین و سالم ترین محصول، داده خواهد شد و در صورت مشاهده هر گونه تخلفی با کارخانه متخلف برخورد قانونی صورت می گیرد.

ما ضمن مطرح کردن مشکلات تولید کنندگان در شورای سلامت استان از آنان حمایت می کنیم.

گفتنی است فرآیندهای تحویل و دریافت شیر تا تولید فرآورده ها لبنی به طور کامل مورد بازدید قرار گرفت و توضیحات کامل توسط مسئولین شرکت ارائه گردید . 

کلید واژه ها: بازدید شرکت لبنی خضرا ایام نوروز معاون غذا و دارو اراک


نظر شما :