حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس مولفه قدرت انقلاب اسلامی خواهد بود

۲۴ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۸:۲۵ کد : ۳۳۵۶۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۶۲
معاون غذا و دارو اراک با بیان اینکه افول رژیم صهیونیستی حتمی و قطعی است، گفت: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس مولفه قدرت و حیات انقلاب اسلامی خواهد بود.
حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس مولفه قدرت انقلاب اسلامی خواهد بود

به نقل از روبط عمومی معاونت غذا و دارو، دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک اظهار کرد: روز قدس میراث گرانبهای امام امت و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی ایشان به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است.

وی ادامه داد: روز قدس روز احیای اسلام و اجرای قوانین اسلامی در ممالک اسلامی است و این روز، روز فریاد‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل است.

معاون غذا و دراو توضیح داد: روز قدس، بیانگر نگرش راهبردی امام راحل به مسائل اسلام بود که با تعیین این روز بزرگ، عموم مردم جهان را به تحقق همبستگی اسلامی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین فراخواندند تا اهمیت موضوع فلسطین و قدس هرگز فراموش نشود.

دکتر علیمرادیان با بیان اینکه روز قدس روز نفی توطئه‌های دشمن در تفرقه بین امت اسلامی است، اضافه کرد: این روز بزرگ و جهانی روز وحدت مسلمانان با تمام گرایش‌ها و سلایق در راه اعتلای کلمه توحید در پرتو توحید کلمه است.
وی یادآور شد: روز جمعه بیست و پنجم فروردین ۱۴۰۲ مصادف با ۲۳ رمضان المبارک ۱۴۴۴ هجری قمری خادمین سلامت استان بر اساس فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحت فرمان مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله امام خامنه‌ای در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند و در حمایت از مظلومیت مردم فلسطین فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند.

کلید واژه ها: روز قدس


نظر شما :