بیش از ۱۵۰ مورد بازرسی از داروخانه‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اراک

۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۴:۵۳ کد : ۳۳۷۵۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۲۶
معاون غذا و دارو خبر داد: با اجرای رزمایش بازرسی از داروخانه‌ها، تاکنون ۱۵۰ مورد بازرسی از داروخانه‌های خصوصی و دولتی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اراک انجام و ۴ داروخانه تعلیق بیمه ای شده است.
بیش از ۱۵۰ مورد بازرسی از داروخانه‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اراک

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو؛ دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به اجرای طرح مانور سراسری بازرسی از داروخانه ها از ۲۰ فرودین لغایت ۵ اردیبهشت سال جاری در استان مرکزی، اظهار داشت؛ بازرسی از داروخانه های روزانه، شبانه روزی وبیمارستانی در دستور کار تیم های بازرسی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک قرار دارد.

وی در ادامه , افزود ؛ در این مانور سراسری، چگونگی توزیع داروها و نحوه ارائه خدمت به مردم، بررسی اتصال داروخانه ها به سامانه های بیمه، عدم عرضه داروهای قاچاق و فاقد مجوز و .. .مورد بررسی قرار گرفته است .

دکترعلیمرادیان با تاکید بر اینکه در اجرای این طرح، با هرگونه تخلف از جمله نگهداری،عرضه و فروش داروهای فاسد یا تاریخ مصرف گذشته، فروش محصولات قاچاق یا تقلبی، احتکار و همچنین عدم حضور مسئولان فنی در داروخانه ها برخورد قانونی خواهد شد، تصریح کرد؛ در اجرای این مانور سراسری ، تعداد ۱۴۴ داروخانه تحت پوشش ، مورد بازرسی قرار گرفت.

کلید واژه ها: بازرسی اجرای رزمایش بازرسی معاونت غذا و دارو اراک


نظر شما :